آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / اولین جلسه کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر ساری

اولین جلسه کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر ساری

در سال دوم فعالیت این نهاد امروز شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ به ریاست علی عاشقان و با حضور سید حسین یوسفی ، سید رحمان میرشجاعی و سید ذوالفقار شریفی اعضای کمیسیون ، سید افشین راسخ و شهرام ایرجی اعضای میهمان ، اسماعیلی رئیس سازمان حج و زیارت استان مازندران ، احمدزاده و نوکنده روسای آموزش و پرورش نواحی یک و دو ساری و مدیران عامل سازمان های مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل و ترافیک ، عمران ، حمل و نقل بار و مسافر درون‌شهری و سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تشکیل شد.
به گزارش ساری فردا، به نقل از؛ روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری در ابتدای این جلسه عاشقان رئیس کمیسیون فرهنگی شورا ضمن تسلیت ایام محرم و نیز گرامیداشت هفته دولت و روز داروساز ، از زحمات سید حسین یوسفی که ریاست این کمیسیون در سال نخست را بر عهده داشت قدردانی کرد.
وی با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ و ضرورت پرداختن به نیازهای این حوزه ابراز امیدواری کرد کمیسیون فرهنگی در احصاء و پیگیری و پردازش مسائل فرهنگی در حیطه وظیفه مندی پارلمان شهری موفق عمل کند.
عاشقان دغدغه‌های اعضای شورا در رابطه با مباحث فرهنگی و اجتماعی و ورزشی را مورد توجه قرار داد و بر ضرورت همکاری سازمان ها و نهادهای ذیربط جهت پرداختن بهینه به این مباحث و تامین مطالبات شهروندان تاکید کرد.
در ادامه جلسه مباحثی همچون تسهیل حضور شهروندان در پیاده‌روی اربعین و امکان ثبت نام در سامانه سماح که از سوی سازمان حج و زیارت راه اندازی گردیده ، توجه به زیباسازی و فضای سبز و نیز ساماندهی تابلو های مدارس ، خط کشی مسیرهای منتهی به آموزشگاهها خصوصا در مناطق الحاقی ، سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان با همکاری سازمان های ذیربط شهرداری و همچنین بحث توجه به فرهنگ سازی در رابطه با شئونات شهروندی و ضرورت شروع آن از مدارس مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *