آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری آئین تجلیل از خبرنگاران مازندران در یادمان ۸ شهید خوشنام(گمنام) در ساری / خبرنگاران در خط مقدم جنگ نرم دشمنان

برگزاری آئین تجلیل از خبرنگاران مازندران در یادمان ۸ شهید خوشنام(گمنام) در ساری / خبرنگاران در خط مقدم جنگ نرم دشمنان

آئین تجلیل از خبرنگاران در یادمان ۸ شهید خوشنام (گمنام) دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس مازندران امروز در ساری برگزار شد.

به گزارش ساری فردا، سردار عبدالله ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران : در آئین تجلیل از خبرنگاران مازندران که در یادمان ۸ شهید خوشنام(گمنام) دفاع مقدس در مرکز فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس مازندران امروز در ساری برگزار شد، با اشاره به رسالت سنگین خبرنگاران اظهار کرد : خبر نگاران در خط مقدم جنگ نرم ، ترکیبی و شناختی قرار دارند و با کمترین امکانات در مقایسه با رسانه های معاند انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند و تاثیر گذار هم هستند.

وی افزود: خبرنگاران با همه ی مشکلات اقتصادی و معیشتی ، باز هم در مقابل باطل ساکت نمی نشینند و با قلم ، دوربین ها و تفکر عاشورایی از انقلاب اسلامی دفاع و آن را به دنیا معرفی و صادر می کنند و ترس و وحشت به دل دشمنان مستکبر و قدرت های بزرگ جهان می اندازند.

سردار ملکی خاطر نشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران از همان روز های نخست دفاع مقدس ،جنگ ترکیبی را آغاز کرده بودند اما وقتی دیدند با همه ی کمک های تجهیزاتی به رژیم بعثی عراق شکست خوردند و با افزایش قدرت نظامی کشور ما، به ویژه در سال های اخیر حمله نظامی به ایران امکان پذیر نیست جنگ نرم ،شناختی و اعتقادی را به راه انداختند .

این مسئول با بیان اینکه : خبرنگاران و اصحاب رسانه انقلابی، بدون هیچ ترسی باید در راه حق با قلم و دوربین هایشان تلاش و مانند رزمندگان دفاع مقدس ، مدافع حرم ،مدافع سلامت و به ویژه‌ سردار شهید مقاومت جاج قاسم سلیمانی مقاوت کنند و از باطل افشاگری کنند خاطرنشان کرد : خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند و مسئولان باید به این قشر جامعه بیشترین توجه را داشته باشند .

خواندن زیارت عاشورا، مداحی ، عطر افشانی گلزار ۸ شهید خوشنام(گمنام) در این مرکز فرهنگی دفاع مقدس و قدر دانی از تعدادی خبرنگاران استان با اهدا لوح سپاس به ویژه قدردانی از بانوی هنرمند نقاش ، نسیم خوش تراش از دیگر برنامه های این همایش بود.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *