آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / مطالبه گری رسالت رسانه های انقلابی/ آئین تجلیل از خبرنگاران حوزه سپاه و بسیج مازندران

مطالبه گری رسالت رسانه های انقلابی/ آئین تجلیل از خبرنگاران حوزه سپاه و بسیج مازندران

خبرنگاران تراز انقلاب باید در جامعه مطالبه گری کنند و دستاوردهای انقلاب اسلامی را ترویج دهند

به گزارش ساری فردا: سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی ، تبلیغاتی و سخنگوی نیروهای مسلح امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران حوزه سپاه و بسیج سپاه کربلا مازندران که با حضور پدر شهید بزرگوار شاخص رسانه استان شهید هادی باغبانی در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد با اشاره به نقش تاثیر گذار خبرنگاران در جامعه گفت: خبرنگاران در دفاع مقدس و دفاع از حرم نقش مهمی در تشویق و حضور رزمندگان در جبهه ها داشتند که اگر وجود آنها نبود سنگر ها خالی می ماند و دشمن وارد خاک کشور ما می شد .

وی افزود: کشور ما در زمینه امکانات و تجهیزات نظامی به نقطه ای رسید که قدرتی در منطقه به حساب می آید و دشمنان جرات جنگ نظامی با کشور ما را ندارند اما مشکل ما امروز جنگ نرم ، شناختی ، ادراکی و اعتقادی است که دشمن با همه ابزار ، امکانات و فن آوری رسانه ای و نیز انسجام و وحدت رسانه ای به وجود آورده است.
سردار شکارچی اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه برای مقابله نا هم تراز با دشمن باید تلاش کنند هر چند به دلیل نداشتن ابزار، امکانات و فن آوری رسانه ای و نیز انسجام و وحدت رسانه ای انقلابی در مقایسه با دشمن عقب تر هستیم .

این مسئول با اشاره به ، اهمیت مطالبه گری خبرنگاران که مهم ترین نیروی انسانی در مقابله با جنگ نرم و شناختی دشمنان به شمار می آیند گفت: این مطالبه گری باید موجب امید بخشی و شادی مردم شود ، دشمنان را ناشاد کند و در مسئولان تحرک ایجاد کند.

معاون فرهنگی، تبلیغاتی و سخنگوی نیروهای مسلح با اشاره به : ۱۷مرداد روز خبرنگار که به نام شهید محمود صارمی نامگذاری شد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس،مدافعان حرم و سردار دلها شهید مقاوت حاج قاسم سلیمانی خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی خبرنگاران و اصحاب رسانه نا خواسته موجب، ایجاد نا امیدی در جامعه و دل شاد کردن دشمنان می شوند و مسئولان را از تحرک باز می دارند.

سردار شکارچی: بر حمایت و پشتیبانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: خبرنگاری رسالتی است که تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه دارد و خبرنگاران انقلاب و دینی علاوه بر اجر مالی و دنیوی اجر معنوی و اخروی هم دارند و افسران جنگ نرم و شناختی جامعه هستند و سربازان امام زمان خواهند بود.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران نیز در این همایش از همراهی خبرنگاران استان با سپاه و بسیج و نیز انتشار دستاوردهای این نهاد قدر دانی کرد و گفت: خبرنگاران ،اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی استان ، نقش مهمی در جهاد تبیین و ترویج دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند.

سردار مسلمی گفت: به کمک خبر نگاران و اصحاب رسانه و هنرمندان استان آثار فاخر و محتوا های خوبی نیز در استان تولید شد اما انسجام و وحدت بیشتر خبر نگاران و رسانه های انقلابی در استان و نیز کشور نیاز است تا بتوانیم با امپراطوری رسانه ایی که جنگ نرم و شناختی و نیز اعتقادی را با همه ابزار، امکانات و فن آوری و نیز انسجام و وحدت به راه انداخته مقابله کنیم.
در پایان این مراسم از تعدادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه و نیز هنرمندان استان که در حوزه سپاه و بسیج و به ویژه‌ راهیان نور فعالیت می کنند و برگزیدگان جشنواره های سپاه با اهدا لوح سپاس قدردانی و از تعدادی آثار تلویزیونی که بیشتر آنها در حوزه دفاع مقدس بود رونمایی و نیز از پوستر جشنواره عکس سپاه توسط ۲ خبرنگار و عکاس پیشکسوت استان ( آقایان ابراهیم فلاح و خلیل دردانه ) رونمایی شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *