آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران ، به مناسبت تصویب ۱۴ آبان به عنوان روز مازندران در شورای عالی انقلاب فرهنگی

پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران ، به مناسبت تصویب ۱۴ آبان به عنوان روز مازندران در شورای عالی انقلاب فرهنگی

“باسمه تعالی”

مازندران، کهن دیار فرهنگ ، تاریخ ، زادگاه پهلوانان، سرزمین بزرگمردان و سرداران و شهیدان سرفرازی است که با نثار جان خویش از دین و آیین و مرزهای ایران زمین دفاع کرده اند. مازندران ، دیار اولین ها ، مدال ( نشان) استقرار نخستین حکومت علویان را نیز بر سینه دارد.

چهارده آبان؛ روز بیعت و میثاق مردم مازندران با داعی کبیر و سالروز تاسیس نخستین حکومت مستقل علویان در تبرستان که همواره دلداده اهل بیت ( علیهم السلام ) و فرزندان پیغمبر (ص) بوده اند، مردم این دیار را به سرچشمه های زلال و ناب ولایت پیوند زده است .

اینجانب تصویب ۱۴ آبان به عنوان روز مازندران در شورای عالی انقلاب فرهنگی را به مردم ولایتمدار استان مازندران ، همچنین ؛ ریاست و اعضاء محترم شورای فرهنگ عمومی استان تبریک و تهنیت عرض می کنم .

از تلاش های جناب دکتر اسماعیلی وزیر محترم و دفاع شایسته ایشان از درخواست مردم مازندران و همچنین از زحمات دکتر امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور که پی گیری های ایشان  منجر به این اتفاق مهم فرهنگی در سطح ملی شد تقدیر و تشکر می کنم.

توفیق تان روزافزون باد !

حسین جوادی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی
و دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *