آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / هنرمندان ، پزشکان روح جامعه

هنرمندان ، پزشکان روح جامعه

هنرمندان پزشکان روح جامعه هستند .

به گزارش ساری فردا،  در نشست هنرمندان و استاندار مازندران که با حضور ، سلکی معاون سیاسی و امنیتی ، و حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر استان در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد، سیدمحمود حسینی پور با اهمیت دانستن نقش هنرمندان در سلامت روح جامعه گفت : جامعه هنری می توانند نقش موثری در بالا بردن نشاط در میان مردم و مبارزه با آسیب های اجتماعی داشته باشند و در این مقطع حساس باید با احساس تکلیف ، در این زمینه پا پیش بگذارند .

وی افزود : هنر باید جوشش مردمی داشته باشد و خود بتواند درآمدزایی کند و دولت در این زمینه نقش حمایتی دارد.

حسینی پور با هشدار اینکه: فرهنگ استان در خطر آسیب های جدی است ، اظهار کرد : وظیفه شما هنرمندان در حفظ فرهنگ و آیین های اصیل بومی این استان سنگین است و نگذارید  که این فرهنگ از بین برود .

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد  : باید حصارهای محکم در برابر تهاجم فرهنگ بیگانه با تولید محصولات فاخر فرهنگی ایجاد کرد و ما نیز در این راه حامی اهالی فرهنگ و هنر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه : در سند آمایش استان ، فرهنگ و هنر نقش بسزایی خواهد داشت ، گفت : بخش های گوناگون فرهنگ و هنر برنامه های خود را در این زمینه به ما ارائه دهند .

در این نشست نمایندگان اهالی  فرهنگ و هنر استان در سخنانی نکته نظرات خود را در باره مسائل گوناگون فرهنگی و هنری بیان کردند .
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *