آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / ادغام بانک‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مردم

ادغام بانک‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مردم

ادغام بانک ها برای ارائه خدمات بهتر و جدید تر به مردم انجام شد .

به گزارش ساری فردا، در دیدار مظاهر ابراهیمی مدیر امور شعب بانک سپه مازندران با سرهنگ مجید رضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادار ات و کارمندان سپاه کربلا مازندران ، ابراهیمی با اشاره به اینکه: ادغام بانک ها برای ارائه خدمات بهتر و جدید تر به مردم انجام شد گفت: در سال گذشته نشست های منظم ، هماهنگ و تخصصی به منظور یکپارچه سازی حساب های مشترکین، سامانه ها، سپرده گزاران، ارایه تسهیلات و رضایت ارباب رجوع برگزار شد.

وی افزود: در این راستا تعامل و ارتباط مستمر با مدیران شعب در سراسر استان به منظور تامین رضایت صاحبان سپرده و حل موانع و مشکلات احتمالی در رسیدن به اهداف سازمان برنامه هایی تدوین شد.
ابراهیمی گفت: بانک سپه به عنوان قدیمی ترین بانک ایرانی مصمم است تا خدمتی جدید به مردم عزیز ارایه دهد.

مدیر شعب بانک سپه مازندران اظهار کرد : تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر شعار سال هدف اصلی و سالانه این بانک است، تا بتواند در راستای تحقق فرمان ولایت در مسیر حمایت از تولید ملی قدم های بلندی بردارد.

سرهنگ مجید رضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران نیز در این دیدار گفت: انبساط و انقباض سازمان ها در راستای تسهیل و تسریع در رسیدن به اهداف سازمانی صورت می گیرد که بر همین اساس ادغام چند بانک در یک مجموعه بزرگتر بایستی برنامه های منسجم تر و قویتری در ارایه خدمات، تسهیلات و رضایتمندی مردم داشته باشند.

وی افزود : تداوم آموزش و نظارت های مستمر در همسو سازی سازمانی بسیار موثر است.

سرهنگ شعبانی گفت: بسیج آمادگی دارد در راستای تقویت وحدت، حفظ و انسجام سازمانی با ایجاد برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و بصیرتی در کنار مدیران در رسیدن به موفقیت سازمانی کمک کند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران : با قدر دانی از اجرای موفق برنامه های قرآنی، فرهنگی، ورزشی و دفاع از مقر توسط بسیج بانک سپه استان بر تداوم این برنامه ها و حمایت بیش از پیش مدیران تاکید کردند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *