آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / تاکید وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی برتکمیل طرح های نیمه تمام فرهنگی در مازندران

تاکید وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی برتکمیل طرح های نیمه تمام فرهنگی در مازندران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برتکمیل طرح های نیمه تمام فرهنگی در مازندران تاکید کرد.

به گزارش ساری فردا، به نقل از علی اصغری مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، محمد رضا برکت رییس اداره نظارت بر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر ۲ روزه به مازندران با اشاره به اینکه بر اساس تاکید وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی، طرح های نیمه تمام فرهنگی در این استان باید تکمیل و به بهره برداری برسد ،با همراهی حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ضمن بازدید از طرح های فرهنگی شهرستان های کلاردشت ، رامسر و چالوس ، با تشکیل جلسات فنی با حضور فرمانداران ، شهرداران و اعضای شورای های اسلامی این شهرستان ها برای رفع موانع فنی و اجرایی مجتمع های فرهنگی و هنری این شهرستان ها پیگیری و تصمیمات مقتضی گرفته شد.

وی : سپس با همراهی حسین شاه پری مسئول پیگیری های ویژه سفر ریاست جمهوری به استان ، با بازدید از طرح کتابخانه مرکزی ساری که یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین کتابخانه های در حال ساخت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است ، در نشستی با پیمانکاران و مشاوران مربوطه برای تسریع در تکمیل این طرح تصمیمات مقتضی گرفته شد .
این طرح ، دارای دو ساختمان مجزا ، شامل : مخزن کتاب و سالن های گوناگون مطالعه و سالن همایش با ظرفیت ۲۰۰ نفر در ۷ هزار متر مربع است .
محمدرضا برکت : در پایان ، از طرح تالار مرکزی ساری بازدید کرد و در نشستی با پیمانکاران و مشاوران مربوطه برای تسریع در تکمیل این طرح نیز تصمیمات مقتضی گرفته شد .
تالار مرکزی ساری با بنای حدود ۱۳ هزار متر مربع ، شامل ؛ سالن تخصصی تئاتر ، سالن تخصصی موسیقی، سالن سینما در مجموع با ظرفیت بیش از ۱۰۰۰ صندلی و نیز سالن تخصصی تمرین تئاتر( پلاتو) ، گالری و کلاس های آموزشی ، که تاکنون ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *