آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / توزیع ۵۶۰ جعبه نوغان میان مددجویان مازندرانی

توزیع ۵۶۰ جعبه نوغان میان مددجویان مازندرانی

۵۶۰ جعبه نوغان در میان مدد جویان کمیته امداد مازندران توزیع شد .

به گزارش ساری فردا، علی اصغر رضایی طالشی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: ۵۶۰ جعبه نوغان به ارزش ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان امسال در میان مددجویان استان به صورت رایگان توزیع شد.

وی افزود: برای اجرای طرح نوغانداری نشست های هماهنگی با هدف استعداد سنجی ، شناسایی و معرفی مددجویان مستعد و علاقمند ، در راستای ارتقاء مهارت مجریان این طرح انجام شده است.

رضایی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت مناسب در برخی مناطق استان به لحاظ وجود درختان توت برای تامین خوراک مورد نیاز ، شناسایی و آموزش مددجویان طرح نوغانداری با هدف توسعه اشتغال و کسب درآمد جانبی خانوارهای روستایی در میان مددجویان مناطق بندپی ، بابلکنار بابل و لفور سوادکوه شمالی اجرا می شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: ۳۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ،شناسایی و دوره آموزشی برای آنها برگزار شد و جعبه های نوغان برای اجرای طرح به صورت رایگان در اختیار آنها قرار گرفت.

این مسئول خاطر نشان کرد : با اجرای طرح های اشتغال و ارائه آموزش های مهارت آموزی به مددجویان زمینه توانمند شدن و خروج آنها از چرخه حمایتی این نهاد فراهم می شود.

رضایی گفت : سال گذشته ۳۷۰ جعبه نوغان میان مددجویان توزیع و ۱۰ هزار کیلوگرم پیله کرم ابریشم با مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برداشت شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *