خانه / اخبار ساری / اجرای طرح حمایت از تولید و اشتغال در رسته های منتخب و الویت دار فرهنگ و هنر

اجرای طرح حمایت از تولید و اشتغال در رسته های منتخب و الویت دار فرهنگ و هنر

کسب و کارهای منتخب رسانه ای و تولید محتوایی دیجیتال ،کارهای نشر فرهنگی و کارهای خدمات هنریار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران حمایت می شوند .

به گزارش ساری فردا ، معصومه فرجی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت : با هدف جذب حداکثری اعتبارات جز ۱ تا ۹ بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور ، موضوع شیوه نامه اجرایی برنامه حمایت از تولید و اشتغال ، به افراد دارای مجوز فعالیت از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در رسته های ، کسب و کارهای منتخب رسانه ای و تولید محتوایی دیجیتال(خدمات و تولید روایی و خلاق ، بازی های رایانه ای، انیمیشن ،برناممه نویسی ، گرافیک دیجیتال ، تولید محتوای خبری، فعالیت های انتزاعی ، مدل سازی ومفهوم سازی کسب و کار رسانه ای ، تاسیس و مدیریت کسب و کار رسانه ای ، مطبوعات و نشریات کاغذی ) ، رسته کسب و کارهای نشر فرهنگی (موسسات و مراکز فرهنگی و دینی ، امور نشر – تالیف،ترجمه ، طراحی ، تصویر گری، صفحه آرایی و نویسی، نمایه سازی و…- ، چاپ و بسته بندی – ویراستاری ، کاغذسازی ، حروف چینی و … تسهیلات پرداخت می شود.

وی افزود : تسهیلات در این رسته ها و رسته کسب و کارهای خدمات هنری ( طراحی لباس ، طراحی پارچه طراحی اسباب بازی و…. ، مد ، لباس و اسباب بازی ، دینی و آیینی ، گسترش هنرهای نمایشی ، گسترش امور سمعی و بصری ( سینما، موسیقی و …، گسترش هنرهای تجسمی ، به ازای تعهد هر اشتغال بیمه شده ، ۱۵۰ میلیون تومان است که با بهره ۱۲درصد واگذار می شود.

فرجی اظهار کرد : افراد واجد شرایط می توانند با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها ، فرم های مربوطه را تکمیل و به همراه دیگر مدارک مورد نیاز تحویل دهند تا ادارات مربوطه پس از تایید اولیه، طرح ها را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای طرح در کمیته فنی و کمیته استانی ارسال کنند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

حمله به رژیم صهیونیستی نمایشی از اقتدار ایران بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی بعد از ظهر امروز در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *