خانه / اخبار ساری / آئین معارفه و تکریم مدیر ان کل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران

آئین معارفه و تکریم مدیر ان کل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران

آئین معارفه و تکریم مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد.
به گزارش ساری فردا، حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در مراسم معارفه و تکریم مدیران کل تبلیغات اسلامی مازندران ، با بیان اینکه مدیران کل تبلیغات اسلامی بازوی توانمند و تبلیغی متصل به نمایندگان ولی فقیه در استان ها هستند گفت : هر چند به دلیل مشکلات دیگر در این سازمان از نظر تخصیص اعتبار فرهنگی و تبلیغات اسلامی به استان مازندران تا کنون ، کم توجه ای شده است اما با توجه به اینکه حجت السلام شکریان مسئولیت امور استان های کشور را در این سازمان به عهده خواهند گرفت ، توجه بیشتری به استان مازندران خواهد شد.

وی: با تاکید بر اهمیت و توجه به بخش فرهنگی و تبلیغات اسلامی و نیز خطر تهاجم فرهنگی دشمنان در کشور به ویژه استان مازندران گفت: امیدواریم با همکاری ، هدایت ها و راهنمایی های نماینده ولی فقیه در مازندران با سازمان تبلیغات اسلامی ، بتوانیم این بخش را تقویت و از آسیب های احتمالی به بخش فرهنگی و تبلیغات اسلامی جلوگیری کنیم و شاهد نتایج مطلوب تری در این بخش باشیم.

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت بخش فرهنگی و تبلیغات اسلامی در استان گفت : نگاه مسئولان کشور به مازندران باید ملی باشد و برای این استان در همه ی بخش ها به ویژه بخش فرهنگی و تبلیغات اسلامی اعتبارات ملی اختصاص یابد.

وی افزود : به دلیل اینکه مازندران در پوشش سبز قرار دارد و مورد کم توجه ایی قرار گرفته با توجه به ارائه خدمات ملی به گردشگران و مسافران از سراسر کشور که با فرهنگ های مختلف وارد استان می شوند و ویلا سازی هایی که توسط مردم بومی و غیر بومی انجام شده و نیز تجاوز عده ایی به منابع طبیعی، و ترویج فرهنگ مرفح نشینی، این استان در خطر مشکلات و آسیب های فرهنگی بیشتری قرار دارد که باید بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام لائینی اظهار کرد: متاسفانه مدارس معارف اسلامی مازنداران دارای ساختمان های فرسوده و نازیبا هستند و با داشتن بیش از ۸۰ طلبه ساختمان ها مناسب و در شأن طلبه های این استان نیست و به همین دلیل ، خانواده ها برای ورود فرزندانشان به این مدارس کمتر رغبت نشان می دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران از مسئولان کشور خواست تا در بخش فرهنگی و تبلیغات اسلامی علاوه بر توجه مالی و اعتباری از نظر معنوی نیز بیشتر به این استان توجه کنند و از مراکز فرهنگی و قرآنی استان بیشتر بازدید کنند.

وی خاطرنشان کرد : برای ساماندهی مراکز فرهنگی و تبلیغات اسلامی ، ساخت یک ساختمان چند طبقه و چند منظوره در مازندران نیاز است که باید زمین آن که در روستای اسفندان ساری مرکز مازندران مکان نمایی شده است خریداری و ساخته شود تا بخشی از مشکلات فرهنگی و تبلیغات اسلامی این استان رفع شود .
در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های دو دهه حجت الاسلام ناصر شکریان ، قدر دانی و حجت الاسلام محمد مهدی شریفی نیا به عنوان مدیر کل جدید سازمان تبلیغات اسلامی مازندران معرفی شد.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

حمله به رژیم صهیونیستی نمایشی از اقتدار ایران بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی بعد از ظهر امروز در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *