خانه / اخبار ساری / تاکید سید رحمان میرشجاعی بر ضرورت توجه شهرداری به راهبردهای درآمدی ، ظرفیتهای فناورانه و منابع انسانی

تاکید سید رحمان میرشجاعی بر ضرورت توجه شهرداری به راهبردهای درآمدی ، ظرفیتهای فناورانه و منابع انسانی

سید رحمان میرشجاعی عضو شورای اسلامی شهر ساری امروز یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ با حضور در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری (فاوا) ، پیگیر روند اجرای طرح‌های پیشنهادی خود شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری وی که پیش از این در راستای لزوم ایجاد منابع درآمدی پایدار در شهرداری ، اجرای طرح‌های درآمدزا در حوزه فاوا از جمله راه اندازی کیو آر کد و سامانه‌های تبلیغاتی ، استفاده از همه ظرفیت های خطوط فیبرنوری ، راه اندازی باشگاه مشتریان ( شبکه تخفیف پرسنل شهرداری) و تهیه کارت شهروندی عضو شبکه شتاب با کارکردهای چندگانه برای رفاه حال شهروندان را پیشنهاد کرده بود ، در بازدید امروز پیگیر وضعیت اجرای این طرحها شد.
میرشجاعی همچنین با حضور در جایگاه های سی ان جی شهرداری (دریا و کمربندی) ، ضمن بررسی مشکلات آنها ، مواردی چون زیان ده بودن جایگاه‌ها ، نبود امنیت حرفه‌ای برای پرسنل شاغل در جایگاه ها و نارضایتی آنان را از جمله دلایلی برشمرد که تغییر رویکرد بهره برداری از جایگاه های مذکور را توجیه می کند.
وی از زحمات پرسنل جایگاه‌ها قدردانی نمود و تصریح کرد : تاکنون کار در خوری در جهت تامین نیازهای آن ها صورت نگرفته است.
عضو شورای اسلامی شهر ساری در بازدید از پارک مادر نیز در جریان مسائل و مشکلات کارکنان و کاستی های این مجموعه قرار گرفت و بر لزوم ارتقاء سطح کیفی زیباسازی و تقویت حفاظت فیزیکی آن تاکید کرد.
وی از واحد ممیزی شهرداری نیز بازدید کرده و در گفتگو با مدیر این واحد پیگیر روند ممیزی مناطق الحاقی شد.
میرشجاعی روز یکشنبه همچنین در نشستی با علیزاده و حمیدی معاونان شهردار یکبار دیگر بر کاهش هزینه رنگ آمیزی بلوارها با کمک محصولات نانو شرکتهای دانش بنیان تاکید کرد.
وی گفت : توجه به راهبردهای درآمدی و منابع انسانی و نیز استفاده از ظرفیت های فناورانه برای ارتقاء عملکرد شهرداری ضروری است.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری

برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *