خانه / اخبار ساری / کارکنان و کارمندان ادارات کل و سازمان های مازندران از حضور پیکر ۲ تن از شهدای خوشنام ۸ سال دفاع مقدس به گرمی استقبال و با شهدا تجدید پیمان کردند .

کارکنان و کارمندان ادارات کل و سازمان های مازندران از حضور پیکر ۲ تن از شهدای خوشنام ۸ سال دفاع مقدس به گرمی استقبال و با شهدا تجدید پیمان کردند .

به گزارش ساری فردا، سرهنگ مجید رضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران: با اشاره به اینکه ، کارکنان و کارمندان ادارات و سازمان های استان در ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار دلها شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی از حضور پیکر ۲ تن از شهدای گمنام ۸ سال دفاع مقدس به گر می استقبال و تجدید پیمان کردند تا ادامه دهنده راه شهدا باشند گفت: حضور شهدای خوشنام (گمنام) در ادارات و سازمان ها، موجب معنویت افزایی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تجدید روحیه کارکنان، وحدت، حفظ انسجام میان مدیران و کارکنان می شود.

وی افزود: این مراسم با پشتیبانی مدیران کل، ادارات و سازمان ها و با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج ادارات کل به همراه مداحی و سخنرانی و با حضور شهدای گمنام در ساعات ابتدایی فعالیت ادارات در دو روز متوالی به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برگزار شد .
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

دچار حریق شدن یک دستگاه ماشین ۲۰۶ در پارکینگ دانشگاه ازاد اسلامی

به گزارش پایگاه خبری تحیلی ساری فردا، یک دستگاه خودرو ۲۰۶ صبح روز شنبه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *