خانه / اخبار ساری / در بازدید امروز پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ صورت گرفت ؛طرح های پیشنهادی سید رحمان میرشجاعی به سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل و ترافیک شهرداری جهت پویایی و درآمدزایی

در بازدید امروز پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ صورت گرفت ؛طرح های پیشنهادی سید رحمان میرشجاعی به سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل و ترافیک شهرداری جهت پویایی و درآمدزایی

سید رحمان میرشجاعی عضو شورای اسلامی شهر ساری امروز پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ از سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ساری بازدید کرد.
در این بازدید که اسماعیلی سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری ، میرشجاعی را همراهی میکرد ، پیرامون فعالیتها ، ظرفیتها و نیازهای سازمان بحث و گفتگو شد.
گفتنی است میرشجاعی در جریان این بازدید برای پویایی و خوداتکایی سازمان مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک پیشنهاد هایی را مطرح کرد .
برنامه ریزی و هماهنگی برای استقرار واحد سیار معاینه فنی در میادین و پارکینگ ها ، اختصاص قبض واحد به همه پارکینگ ها که مرجع صدور آن سازمان مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک باشد و جانمایی یک بیلبورد تبلیغاتی در هر پارکینگ که منافع آن برای سازمان باشد ، از جمله طرحهای پیشنهادی میرشجاعی در این بازدید بود.
سید رحمان میرشجاعی همچنین پیشنهاد کرد در هر پارکینگ ۲۰ متر فضا برای احداث یک سازه به سازمان مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک اختصاص یابد تا برای ایجاد فروشگاه مواد غذایی، تزئینات ماشین یا کارواش بدون آب اجاره داد شود یعنی اینبار بجای اینکه فروشگاه، پارکینگ داشته باشد ، پارکینگ دارای فروشگاه شود و عایدی آن به سازمان برسد.
لازم بذکر است ضمن استقبال سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک از طرحهای پیشنهادی میرشجاعی مقرر شد ساز و کار اجرای طرحها از سوی سازمان فراهم آید.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

دچار حریق شدن یک دستگاه ماشین ۲۰۶ در پارکینگ دانشگاه ازاد اسلامی

به گزارش پایگاه خبری تحیلی ساری فردا، یک دستگاه خودرو ۲۰۶ صبح روز شنبه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *