خانه / اخبار ساری / کاهش ۸ درصدی نزاع در مازندران

کاهش ۸ درصدی نزاع در مازندران

مراجعان نزاع به پزشکی قانونی مازندران ۷ ماه امسال ۸ درصد کاهش یافت .

به گزارش: ساری فردا، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت : بر اساس آمارهای موجود در هفت ماه امسال ۱۳ هزار و ۲۰ مصدوم نزاع برای انجام معاینات،‌ بررسی صدمات و تعیین خسارت به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش یافت.

وی افزود: از این تعداد مراجعه کننده به پزشکی قانونی ، ۸ هزار ۴۸۵ نفر مرد و بقیه زن هستند.

عباسی گفت : هزار و ۹۲۶ نفر مربوط به شهرستان های ساری ، بابل با هزار ، ۸۷۶ نفر و نیز هزار و ۳۷۸ نفر مربوط به شهرستان آمل که بیشترین و شهرستان فریدونکنار با ۲۲۴ نفر کمترین آمار مراجعان نزاع را داشتند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت : بر اساس این گزارش در هفت ماه امسال بیشترین تعداد مراجعان نزاع در فروردین ماه با ۲ هزار و ۹۳ نفر و کمترین آن مربوط به مهر ماه با هزار و ۵۴۹ نفر به ثبت رسیده است.

وی خاطر نشان کرد : یکی از وظایف سازمان پزشکی قانونی کشور رسیدگی به شکایات نزاع و بررسی آسیب های مصدومان منازعات است ، که با دستور مقام قضایی به این سازمان ارجاع می شوند و متاسفانه مصدومانی که در بسیاری موارد در پی یک درگیری ساده با موضوعی نه چندان مهم، دچار آسیب ها و صدمات جسمانی می شوند که گاه خسارات آن به مراتب بیشتر و جدی ‌تر از دلیلی است که به خاطر آن با یکدیگر درگیر شده اند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

دچار حریق شدن یک دستگاه ماشین ۲۰۶ در پارکینگ دانشگاه ازاد اسلامی

به گزارش پایگاه خبری تحیلی ساری فردا، یک دستگاه خودرو ۲۰۶ صبح روز شنبه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *