خانه / اخبار ساری / گسترش تفکر بسیجی تحقق دولت اسلامی

گسترش تفکر بسیجی تحقق دولت اسلامی

گسترش تفکر بسیجی در جامعه موجب تحقق دولت اسلامی می شود.

به گزارش: ساری فردا، سرهنگ مجید رضا شعبانی مسیول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران :عصر دیروز در دیدار با حجت الا سلام قلی پور امام جمعه شهرستان بابلسر گفت : اهداف این سازمان ریشه در اندیشه ناب امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص گسترش تفکر بسیجی در همه ی عرصه ها و لایه ها است و هدف کلی همان تحقق دولت اسلامی است که بایستی در همه سازمان ها، دستگاه ها ، مدیران و کارکنان نهادینه شود.

وی افزود: کارآمدی نظام اداری و ایجاد سلامت اداری نیز از دیگر اهداف مهم حضور بسیج در ادارات است.

سرهنگ شعبانی اظهار کرد : سلامت اداری ابتدا توسط خود مدیران و کارکنان آنان باید رغم بخورد، سپس توسط نهادهای نظارتی نیز نظارت شده تا شاهد انحراف، انحطاط و فساد اداری در هیچ سازمانی نباشیم.

مسیول سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه کربلای مازندران خاطر نشان کرد : عرصه های نقش آفرینی بسیج برای بالابردن کارآمدی دستگاه ها در زمینه های فرهنگی، ورزشی، علمی، رزمی ، فکری، بصیرتی و… موجب حفظ و انسجام کارمندان و پویایی سازمانی خواهد شد.
وی افزود : همه با هم با وحدت ، انسجام و همدلی کمک کنیم به مجموعه دستگاه ها و مدیران تا ارایه خدمات بهتر و هر چه بیشتر به مردم عزیز و نیز نظام اسلامی تحقق یابد.

حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر، نیز در این دیدار :با اشاره به فرموده پیامبر اکرم (ص) که مردم از دو گروه شامل:دانشمندان و زمامداران زمان خود الگو می گیرند و اگر آنها خوب باشند تاثیر خوب روی مردم می گذارد و اگر بد باشند تاثیر بد دارند گفت: اگر در هر عرصه ای تفکر بسیجی حاکم شود، موجب سعادت و سربلندی آن منطقه و جامعه خواهد شد .

وی: با اشاره به فرموده حضرت علی (ع) که مردم به دولت مردان خود شبیه تر از پدرانشان هستند و از رفتار آنها الگو می گیرند افزود : مسئولان ،در مرحله اول باید هدف فعالیت های خود را جلب رضای خداوند و در مرحله دوم خدمت به نظام اسلامی، انقلاب و مردم بدانند.

حجت الاسلام قلی پور اظهار کرد: مسئولان بایستی خود را خادم مردم بدانند و در مواجهه با ارباب رجوع هیچ شأنی به غیر از خدمت به مردم برای خود قایل نباشند.

امام جمعه شهرستان بابلسر گفت:ورود به هر اداره ای بایستی بیانگر اسلامی بودن و انقلابی بودن آن باشد.

وی خاطر نشان کرد : متاسفانه کلمه ارباب رجوع به معنای واقعی در سازمان ها و دستگاه ها پیاده نمی شود و مدیران و مسیولان در مراجعات مردمی ، مردم را به چشم ارباب نگاه نمی کنند.

حجت الاسلام قلی پور اظهار کرد: استقرار بسیج در هر اداره نقش تسهیل گر ،خیرخواه ، کمک کار و یاریگر را ایفا می کند و مدیران و مسئولان باید درک درستی از حضور بسیج داشته باشند.

حجت الاسلام قلی پور گفت:مدیران و کارمندان ادارات باید با همان روحیه بسیحی، نگاه مهربانانه، دلسوزانه و مناسب، به مردم خدمت کنند.

وی: با قدردانی از حضور مسئول بسیج ادارات و کارکنان سپاه کربلای استان و زحماتی که در راستای مأموریت های محوله کشیده شد گفت: اینجانب خود را یک بسیجی می دانم و هرجایی که بتوانم خدمت و کار موثری انجام دهم حضور میدانی دارم.
انتهای پیام /
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

دیدار مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران با مدیر امور شعب بانک تجارت استان

دیدار مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران با مدیر امور شعب بانک تجارت استان / اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *