آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / رشد ۴۰ درصدی جمع آوری صدقه در مازندران

رشد ۴۰ درصدی جمع آوری صدقه در مازندران

پرداخت صدقات شش ماه نخست امسال در مازندران ۴۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش :ساری فردا، محمد تقی جلالی، رئیس اداره اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: مردم نیکوکار مازندران شش ماه نخست امسال بیش از ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش یافت.

وی افزود : ۴۰۰ هزار مشترک طرح صدقات در قالب مشترکین ،صندوق های معابر، اماکن، منازل و اصناف در سطح استان وجود دارد.

جلالی خاطرنشان کرد : مبالغ جمع آوری شده صدقات، برای رفع نیاز خانواده های تحت حمایت در بخش های مختلف شامل: کمک به درمان، تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، جهیزیه، مسکن، اشتغال در همان محل و شهرستان هزینه می شود.

رئیس اداره اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران: به اجرای طرح پرداخت صدقه توسط کدهای QR اشاره و اظهار کرد:هم اکنون این نهاد در حال بستر سازی و اجرای کد QR برای مشترکین صدقات در سطح استان است.

وی افزود : برای سهولت در پرداخت و استفاده از روش های نوین برای همه ی این مشترکان کد QR تهیه و به منازل و یا فروشگاه ها ارسال می شود و در این روش هر مشترک صندوق صدقات می تواند با داشتن کد QR اختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه به آسانی صدقه پرداخت کنند.,

جلالی خاطرنشان کرد : خیران نیز می توانند صدقات خود را به شیوه های نوین الکترونیکی از طریق تلفن همراه با شماره گیری #۲۰۱۱۸۸۷۷* پرداخت کنند.
انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *