آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی در پی ارتحال حجت الإسلام والمسلمین أبوالقاسم طاهری

پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی در پی ارتحال حجت الإسلام والمسلمین أبوالقاسم طاهری

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی در پیامی، ارتحال حجت الإسلام والمسلمین آقای أبوالقاسم طاهری را تسلیت گفت.

متن کامل پیام ایشان بدین شرح است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

گرچه کوچ عزیزان و هجرت دوستان با خود تاب و توان مى برد، اما رحلت برخى از آنان با خود روح و روان مى فشاند. با هیچ توجیه زمینى یا بیان آسمانى نمى توان آهنک این سفر را تفسیر و رفتن این انسان شریف و عزیز را تعریف نمود، تنها التجاء به ساحت ربّانى و التذاء به وادى سبحانى مى تواند غم این دورى و غصّه این هجران را کاهش دهد.
جناب حجه الإسلام و المسلمین آقاى شیخ أبوالقاسم طاهرى ( قدس الله سره الشریف) از عالمان پرهیزگار و از فضلاى وارسته اى بود که محصول تلاش علمى، فرهنگى و دینى خویش را با إخلاص و مهر و صفا توأم با ادب و أخلاق و وفا بدون کمترین چشم داشتى به جامعه علمى خصوصاً حوزوى اهداء مى نمود، آنچه از او به یادگار مانده فضائل اخلاقى و تعهدات ایمانى است بى گفتگو اوصاف شریف و خصلت هاى کریم او قابل توزین و اندازه گیرى نیست، میزان معرفت او به قرآن حکیم و ارادت او به اهل بیت کریم (علیهم السلام) به وصف در نیامده و قابل شماره نیست. آثار بنانى او دلنواز و مأثر بیانى او سروش غیبى را تداعى مى کند.
با دلى آکنده از حسرت و غمى آمیخته با حیرت این فراق را به باور رسانده و اما وصل به دیار دوست و شوق دیدار موالیان و زیارت معشوقانش را به او تبریک مى گوئیم. براى همه بازماندگان خصوصا برادر گرامى و ارجمند ایشان حضرت آیه الله حبیب الله طاهرى از درگاه ربوبى طاقت عظیم و اجر کریم مسئلت مى نمائیم.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *