آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / پیوند ناگسستنی اربعین با دفاع مقدس

پیوند ناگسستنی اربعین با دفاع مقدس

پیوند اربعین و دفاع مقدس مشهود و ناگسستنی است.

به گزارش:ساری فردا، سردار عبدالله ملکی ،مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران: امروز در همایش «یاد یاران» که در سالن فتح المبین سپاه ناحیه ساری برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس اظهار کرد : با توجه به اینکه ،در ایام اربعین حسینی قرار داریم و همزمانی آن با دفاع مقدس نشان از پیوند عمیق و ناگسستنی دو حماسه عاشورا و دفاع مقدس دارد.

وی :با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس ریشه در عاشورا دارد و رزمندگان اسلام در مکتب حسین (ع) درس آزادگی و ایمان را آموختند، افزود : امروز جبهه مقاومت در امتداد دفاع مقدس قرار دارد و رزمندگان اسلام با جوشش و قدرت مکتب اربعین در این دو جبهه پیروز شدند.

سردار ملکی: با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا در دو سال اخیر که جهان را درگیر کرده است، خاطرنشان کرد: با تشکیل جبهه سلامت در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، کادر درمان لباس رزمندگی به تن کردند و به مقابله با این ویروس رفتند و در این راه شهیدانی نیز تقدیم کردیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران: با بیان اینکه، تجلیل از رزمندگان در این سه جبهه، تجلیل از مردانگی و غیرت و شرف این بزرگمردان تاریخ است گفت: هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای یادآوری و پاسداشت حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس رزمندگان غیور و شهدای والامقام است که به خوبی در تاریخ به ثبت رسیده است.

وی:با بیان اینکه، برنامه‌های چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس، امسال باشکوه و عظمت خاصی در سطح استان برگزار شد، گفت: با توجه به همزمانی این ایام با اربعین سید و سالار شهیدان کربلا، رنگ و بوی اربعین را در جای جای استان شاهد بودیم.
انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *