آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / معافیت ۲۹مددجوی مازندرانی از خدمت سربازی

معافیت ۲۹مددجوی مازندرانی از خدمت سربازی

۲۹ نفراز پسران مشمول خدمت سربازی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران ، ۵ ماه نخست امسال از خدمت سربازی معاف شدند.

به گزارش ساری فردا، ،سید موسی عمادی ترکامی، معاون سلامت و حمایت خانواده ، کمیته امداد مازندران: با اشاره به اینکه، ۲۹ نفر از پسران مددجویان مازندران ۵ ماه نخست امسال از خدمت سربازی معاف شدند ، اظهار کرد : یکی از فرزندان پسر خانواده های تحت حمایت به دلیل وابستگی فوت سرپرست و یا طلاق همسر و نیز تنها فرزند پسر خانواده های دارای سه دختر برابر ضوابط از خدمت سربازی معاف می شوند.

وی افزود : ۲۱ نفر به علت فوت سرپرست خانواده، هفت نفر به علت وابستگی طلاق و یک نفر به دلیل داشتن سه خواهر از از خدمات معافیت برخوردار شدند که ۱۱نفر مددجوی ساکن در روستا و ۱۸ نفر مددجوی ساکن در شهر بودند .

عمادی: با بیان اینکه ۱۱ نفر از فرزندان پسر خانواده های تحت حمایت ، با صدور گواهی به نزدیکترین مکان محل سکونت خود منتقل شدند گفت: ۹ نفر نیز از خدمات کاهش تعرفه صدور کارت معافیت بهرمند شدند.

معاون سلامت و حمایت خانواده کمیته امداد مازندران، خاطر نشان کرد : خانواده هایی که بصورت تک خدمتی آنی یا زماندار از خدمات این نهاد بهرمند شده باشند، امکان استفاده از این تسهیلات را ندارند.

این مسیول افزود : فرزندان مددجوی تحت حمایت پس از معافیت از سربازی در چرخه توانمند سازی قرار گرفته و از تسهیلات اشتغال بهرمند می شوند.
انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *