آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری دومین جشنواره استانی نمایش(تئاتر) سنگر در مازندران

برگزاری دومین جشنواره استانی نمایش(تئاتر) سنگر در مازندران

دومین جشنواره استانی نمایش (تئاتر) سنگر در مازندران برگزار می‌شود.
.

به گزارش ساری فردا ،به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، روح‌الله ایرانمهر، معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در نشست هماهنگی دومین جشنواره استانی نمایش (تئاتر) سنگر که به میزبانی این اداره کل با حضور، یگان‌های نیروهای مسلح و با موضوع دفاع مقدس، ایثار و شهادت و جبهه مقاومت بود، گفت:این نمایش (تئاتر ) در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود.

وی: با بیان اینکه، از هر بخش یک گروه به عنوان برگزیده به مرحله منطقه‌ای راه پیدا خواهند کرد، افزود: اختتامیه مرحله استانی جشنواره تئاتر سنگر در صورت موافقت ستاد ملی کرونا به صورت حضوری در هجدهم مرداد «روز مدافعان حرم» برگزار خواهد شد.

ایرانمهر گفت : در نخستین جشنواره استانی نمایش (تئاتر) سنگر ، مازندران در بخش بازیگری عنوان دوم را کسب کرد و از آن قدردانی شد.

یادآوری می شود:در نشست هماهنگی دومین جشنواره استانی نمایش (تئاتر) سنگر ، که به ریاست سید حسین ولی‌پور زرومی جانشین مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ، در این اداره کل برگزار شد، نمایندگان سپاه کربلا، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم و فنون دریایی نوشهر، مرزبانی و پدافند بابلسر حضور داشتند.
انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *