خانه / اخبار ساری / دیدار  رئیس فدراسیون تیراندازی با استاندار مازندران

دیدار  رئیس فدراسیون تیراندازی با استاندار مازندران

سردار قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی در پایان سفرش به مازندران با همراهی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان با یوسف نوری استاندار مازندران دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، سردار قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی در این دیدار و  نشست، مردم مازندران را با فرهنگ و قدردان دانست و گفت: استان مازندران در دفاع مقدس ۱۴ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که نشان از فداکاری مردمان این سرزمین دارد.

وی، مازندرانی‌ها را مطیع ولایت فقیه خواند و افزود: مسئولان باید قدردان چنین مردمی باشند. 

سردار قربانی  ادامه داد: طی ۱۰ سال قبل از حضورمان در فدراسیون تیراندازی هیچ مدالی در اهداف پروازی کسب نشده بود و طی یکسال اخیر موفق به کسب ۱۰ مدال شدیم و یک سهمیه المپیک نیز بدست آوردیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی یادآور شد: در سفرهای استانی، با استانداران توافق می‌کنیم که در هر شهرستان یک زمین به ورزش تیراندازی اختصاص یابد و امیداوریم این مهم در مازندران هم محقق شود.

وی  با اشاره به اینکه، ورزش تیراندازی در دین‌ ما توصیه شده است، خواستار توجه ویژه به جوانان و استعدادهای موجود در این ورزش شد.

مازندران مستعد کارهای بزرگ است.

در ادامه یوسف نوری  استاندار مازندران با اشاره به اینکه، مازندران مستعد کارهای بزرگ است، اظهار کرد: این استان نیروی انسانی خوبی دارد که باید توجه ویژه به این مهم داشت‌.

  وی تاکید کرد: هر کدام از ما  در هر جایگاهی که هستیم وظیفه داریم کارهای بزرگ را به سرانجام برسانیم.

نوری استفاده از امکانات گردشگری در توسعه ورزش تیراندازی را بسیار با اهمیت دانست و گفت: بسیاری از سایت‌های تفریحی و امکانات موجود در استان مازندران متروکه است که باید مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه، تیراندازی سنت ماست و بسیار  توصیه شده است، افزود: اگر امکانات تیراندازی مهیا شود، تفنگ‌های بدون مجوز برداشته خواهد شد و شکارچیان به این ورزش روی خواهند آورد.

وی خاطرنشان کرد: مازندران پذیرای رقابت‌های ملی است و در این راستا آماده هرگونه همکاری هستیم.

فقر امکانات تیراندازی در مازندران

همچنین بهروز اسکندرنیا  رئیس هیات تیراندازی مازندران از نبود زیرساخت‌ها گفت: و خواستار حمایت ویژه در این راستا شد.

وی با اشاره به اینکه، این ورزش تجهیزات‌محور و گران است خواستار همکاری بیشتر فرماندران با هیات تیراندازی شد.

اسکندرنیا  با بیان اینکه، در هیچ شهرستانی زیرساخت و امکانات مناسب تیراندازی نداریم، یادآور شد: تیراندازی ورزشی امنیتی است و مسئولان باید به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

زیرساخت‌های تیراندازی دایر می‌شود.

علی رجبی  مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این نشست  با اشاره به وجود استعدادهای فراوان در استان  مازندران گفت: تاکنون ۳۰ ورزشکار ایرانی سهمیه المپیک کسب کردند که از این میان، ۸ سهمیه سهم مازندران بوده است.

وی با اشاره به اینکه،۳ داور مازندرانی در المپیک پاریس حضور خواهند داشت، افزود: هدف‌مان کسب ۴ مدال طلا در المپیک است.

رجبی  ادامه داد: تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های تیراندازی هرچه زودتر در شهرستان ها استقرار یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: برای راه‌اندازی سالن‌های تیراندازی در ورزشگاه شهدای ساری باید طرح این اقدام توسط هیات تیراندازی تدوین و با طی مراحل قانونی این واگذاری صورت گیرد.

انتهای پیام/

سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

اجلاسیه «مدال عشق» به یاد پهلوانان شهید و به افتخار قهرمانان

ورزشگاه ۶ هزار نفری شهید سلیمانی ماهفروجک که بعد سال‌ها بلاتکلیفی و عدم گره‌گشایی به لطف برگزاری دومین کنگره سرداران شهید استان مازندران نونوار شد، حالا میزبان اجلاسیه «مدال عشق» به یاد پهلوانان شهید و به افتخار کشتی‌گیران و قهرمانان دیار علویان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *