خانه / اخبار ساری / معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران :

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران :

کسب ۷ سهمیه المپیک و ۳ سهمیه پارالمپیک  پاریس توسط ورزشکاران مازندرانی 

 ورزشکاران مازندرانی تا کنون  ۷  سهمیه در المپیک و ۳ سهمیه حضور در پارالمپیک پاریس را  بدست آوردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران  با اعلام اینکه  ورزشکاران مازندرانی عملکرد خوبی در کسب این  سهمیه ها  داشتند افزود؛  ۷ سهمیه المپیک و ۳ سهمیه پارالمپیک پاریس را ورزشکاران مازندران  تا کنون کسب کردند.

وی افزود: ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران تا کنون ۳۴ سهمیه المپیک پاریس در ۱۰ رشته ورزشی کسب کردند که سهم ورزشکاران مازندرانی ۷ سهمیه بوده که در رشته های تیراندازی، تنیس روی میز، کشتی آزاد و فرنگی و قایقرانی کانو این سهمیه ها کسب شد و بعبارتی ۲۱  درصد کل سهمیه کاروان ایران را ورزشکاران مازندرانی بدست آوردند.

دلیری گفت: در پارالمپیک پاریس نیز تاکنون ۳۸ سهمیه در ۷ رشته ورزشی بدست آمد که سهم ورزشکاران مازندرانی ۳ سهمیه حضور در والیبال نشسته بوده است.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران  با اشاره به تشکیل ستاد مسابقات المپیک و پارالمپیک در اداره کل ورزش و جوانان مازندران بیان کرد: این نشست ها از ماه های گذشته با حضور مسئولان اداره کل و روسای هیات های ورزشی استان بصورت متناوب در حال برگزاری است و همه ی تلاش ما این است که شرایط را برای حضور با روحیه و پُرانگیزه ورزشکاران مان در المپیک و پارالمپیک پاریس فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد:  استان ورزشی مازندران تاکنون بیشترین سهمیه ها را بین استان ها کسب کرده که جایگاه ویژه این استان را نشان می دهد.

انتهای پیام/

سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

اجلاسیه «مدال عشق» به یاد پهلوانان شهید و به افتخار قهرمانان

ورزشگاه ۶ هزار نفری شهید سلیمانی ماهفروجک که بعد سال‌ها بلاتکلیفی و عدم گره‌گشایی به لطف برگزاری دومین کنگره سرداران شهید استان مازندران نونوار شد، حالا میزبان اجلاسیه «مدال عشق» به یاد پهلوانان شهید و به افتخار کشتی‌گیران و قهرمانان دیار علویان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *