خانه / اخبار ساری / پیام تبریک مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران به مناسبت روز معلم

پیام تبریک مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران به مناسبت روز معلم

سید حسین درویشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران به مناسبت ١٢ اردیبهشت و گرامیداشت روز معلم به مربیان مراکز دولتی و آزاد آموزش فنی و حرفه ای مازندران تبریک گفت .

به گزارش ساری فردا، سید حسین درویشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران به مناسبت گرامیداشت روز معلم، به مربیان محترم مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد آموزش فنی و حرفه ای مازندران تبریک گفت.

با سلام و تهنیت
امروزه حرکت عظیم مهارت‌آموزی در کشور عزیزمان که از بزرگترین پشتوانه های رشد و توسعه بوده مرهون زحمات بی دریغ و دلسوزانه مربیانی است که با تمام وجود در راستای توسعه و ترویج آن تلاش می‌کنند . تلاشگرانی که نتیجه زحماتشان ، پرورش انسانی توانمند در عرصه کار و اشتغال است که به تبع آن موجب پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان می ‌گردد.
۱۲ اردیبهشت؛ سالروز شهادت اسوه وارسته تعلیم و تربیت، شهید والا مقام؛ استاد مرتضی مطهری و روز معلم را گرامی می داریم.

لذا ضمن تبریک و تهنیت این روز بزرگ ، از زحمات خالصانه‌ و تلاش‌های عاشقانه مربیان معزز در دو بخش دولتی و خصوصی به عنوان ارزشمندترین سرمایه‌ های انسانی سازمان را ارج نهاده و بالاترین مراتب تقدیر و تشکر خویش را تقدیم ساحت مقدس این عزیزان نمایم .
امید آن است که با هم‌افزایی و همدلی همیشگی، شاهد درخشش، اثربخشی و حضور فعال و مسئولانه مربیان عزیز سازمان در تربیت نسلی توانمند، صاحب اندیشه و پنجه‌های ماهر و کارآمد باشیم.
از درگاه پرودگار دانا و توانا، برایتان سعادت، سلامت و عاقبت بخیری آرزومندم.

سید حسین درویشی ، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

حمله به رژیم صهیونیستی نمایشی از اقتدار ایران بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی بعد از ظهر امروز در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *