خانه / اخبار ساری / برگزاری مراسم جشن روز جوان در ساری

برگزاری مراسم جشن روز جوان در ساری

مراسم جشن روز جوان در ساری برگزار شد .

به گزارش ساری فردا، عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران در مراسم جشن روز جوان که در ساری برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام اظهار کرد: وظیفه دستگاه ورزش و جوانان است که در مناسبت های مختلف، برنامه های شاد و مفرح برای جوانان برنامه ریزی و اجرا کند.

وی افزود: یکی از مهمترین ماموریت های ما ترویج ازدواج آسان و تعالی خانواه است، به دلیل اینکه، خانواده مهمترین رکن است و برای تحکیم و تعالی نهاد خانواده باید همه ی دستگاه ها و نهادهای متولی تلاش کنند.

عالیشان گفت : ازدواج آسان و تحکیم خانواده از منویات رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور است و در جدیدترین تصمیم دولت محترم، همه ی دستگاه ها مکلف شدند اماکن مناسب خود را در اختیار مراسم ازدواج جوانان قرار دهند، تا هزینه های ازدواج جوانان کاهش یابد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران: در جمع زوج های جوان مرکز استان گفت : کمیته سامان ازدواج در همه شهرستان ها و به ریاست فرمانداران تشکیل شد تا موانع و معضلات ازدواج جوانان رفع شود.

وی تاکید کرد: راهبردهای مهمی در حوزه جوانان تعریف کردیم که شامل: تشکیل منظم ستاد ساماندهی جوانان در سراسر استان است و در این ستاد موضوعات مهمی چون اشتغال، ازدواج، اوقات فراغت جوانان و… پیگیری می شود.

عالیشان با اشاره به : جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری جوانان در استان گفت : همه دستگاه ها و نهادها باید سهم و وظایف خود را درخصوص موضوعات جوانان بصورت کامل انجام دهند تا با همدلی و هماهنگی همگان شاهد کاهش دغدغه های این قشر موثر باشیم.

در این مراسم که محمدرضا ییلاقی معاون فرهنگی و امور جوانان، عباد دلیری سرپرست ورزش و جوانان ساری و دیگر مسئولان شهرستان حضور داشتند و با اجرای برنامه های شاد و متنوع همراه بود، از زوج های جوان موفق، خیرین حوزه ازدواج و فعالان رسانه ای حوزه جوانان قدر دانی شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری

برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *