خانه / اخبار ساری / قهرمانی زود هنگام بانوان فوتسال مازندران یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها

قهرمانی زود هنگام بانوان فوتسال مازندران یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها

بانوان مازندرانی یک هفته قبل از پایان رقابت ها ، قهرمان لیگ برتر فوتسال زنان ایران شدند .

به گزارش ساری فردا، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران: تیم صنایع آشامیدنی نوا آمل در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در بازی با مس کرمان توانست با نتیجه ۳ بر ۱ این تیم را شکست دهد و قهرمان لیگ برتر فوتسال زنان ایران شود.

صنایع آشامیدنی نوا در کرمان مهمان تیم فوتسال مس کرمان بود که در یک نمایش جذاب، نفس گیر و تماشایی موفق شد سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

نیمه اول، بازی صفر، صفر مساوی به پایان رسید و این کیمیا رحیمی نیا، بازیکن ملی پوش صنایع آشامیدنی نوا بود که دروازه حریف را باز کرد، بعد از گل مس کرمان، شیوا تاج گل دوم صنایع آشامیدنی نوا را زد تا رقابت بازی سخت تر شود.

دختران مازندرانی در نیمه دوم پنج نفره بازی کردند و هر چه به پایان نزدیک تر می شدیم بازی هیجان بیشتری پیدا کرد تا اینکه در ۳۰ ثانیه پایانی نگار بازیار گل دیگری را به ثمر رساند.

تیم فوتسال صنایع آشامیدنی نوا با این برد تاریخ سازی کرد و موفق شد یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها قهرمان لیگ برتر فوتسال زنان ایران شود و به لیگ برتر فوتسال زنان راه پیدا کند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

اجلاسیه «مدال عشق» به یاد پهلوانان شهید و به افتخار قهرمانان

ورزشگاه ۶ هزار نفری شهید سلیمانی ماهفروجک که بعد سال‌ها بلاتکلیفی و عدم گره‌گشایی به لطف برگزاری دومین کنگره سرداران شهید استان مازندران نونوار شد، حالا میزبان اجلاسیه «مدال عشق» به یاد پهلوانان شهید و به افتخار کشتی‌گیران و قهرمانان دیار علویان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *