خانه / اخبار ساری / درخشش رادیویی «همه دختران من» در جشنواره تئاتر فجر

درخشش رادیویی «همه دختران من» در جشنواره تئاتر فجر

نمایش رادیویی همه دختران من در چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر رتبه کسب کرد.

به گزارش ساری فردا ، «روح الله ایرانمهر» معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران امروز در جمع خبرنگاران از درخشش نمایش «همه دختران من» در چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر داد و اظهار کرد: این اثر نمایشی که با حمایت معاونت هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به تهیه‌کنندگی مهدی قاسم زاده و با هنرنمایی هنرمندان رادیو مازندران تولید شد در بخش رادیو تئاتر با کسب ۹ تندیس و دیپلم افتخار و لوح تقدیر برگزیده این دوره از جشنواره شد.

ایرانمهر افزود: موضوع نمایش «همه دختران من» برگرفته از یک داستان واقعی از یک خانواده کرد عراقی است که در حال فرار از دست داعش دچار حادثه می‌شوند و یک فرد از این خانواده نیز اسیر نیرو‌های داعش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این نمایش به آزادی این کودک توسط نیرو‌های ایرانی به فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی و شکستن محاصره آمرلی می‌پردازد.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران گفت : تندیس همای رادیو نمایش و دیپلم افتخار و جایزه نقدی به سعید نعمتیان، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مجید آیینه برای صدابرداری این نمایش، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مهدی قاسم زاده تهیه کننده «همه دختران من»، تندیس و دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «وفا مصطفی پور کیاسری» در بخش نمایشنامه نویسی، تندیس و دیپلم افتخار و جایزه نقدی به رحمان قدمی برای کارگردانی این اثر و لوح تقدیر و جایزه نقدی به «الهه جباری» برای بازیگری نمایش «همه دختران من» اهدا شد.

این مسئول گفت: مراسم افتتاحیه چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تالار وحدت تهران برگزار شد و برگزیدگان بخش‌های پژوهش، رادیو تئاتر و نمایش نامه نویسی معرفی شدند.

انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

دچار حریق شدن یک دستگاه ماشین ۲۰۶ در پارکینگ دانشگاه ازاد اسلامی

به گزارش پایگاه خبری تحیلی ساری فردا، یک دستگاه خودرو ۲۰۶ صبح روز شنبه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *