خانه / اخبار ساری / زمستان گرم جشنواره تئاتر فجر منطقه ای کشور در مازندران

زمستان گرم جشنواره تئاتر فجر منطقه ای کشور در مازندران

با حضور ۹ استان جدول جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ کشور به میزبانی مازندران نهایی شد.

به گزارش ساری فردا، حسین جوادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران و دبیر این جشنواره گفت: پس از ۹ سال وقفه جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ کشور از ۱۸ تا ۲۱ دی ماه امسال با حضور ۹ استان به میزبانی مازندران در دو نوبت صبح و عصر با ۱۹ اجرا در بلک باکس و سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سالن حوزه هنری مازندران در ساری مرکز استان برگزار خواهد شد.

وی از آمادگی میزبانی مازندران، برای برگزاری این جشنواره خبر داد و افزود : در این میزبانی پذیرای هنرمندان ۹ استان کشور و شاهد رقابت ۱۹ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ کشور خواهیم بود.

چوادی گفت : هماهنگی امور اجرایی با گروه های شرکت کننده در جشنواره انجام گرفت و بنا به بعد مسافت، شرایط و زمان حضور گروه‌ها و مطابق با شیوه و نحوه اجراها، جدول اجرایی نمایش ها نهایی شد.  

دبیر این جشنواره با اشاره‌ به اینکه: این جشنواره در ساری مرکز استان برگزار می شود گفت : این جشنواره از  ۱۸ تا ۲۱ دی ماه امسال با ۱۹ اجرا در دو نوبت صبح و عصر در ۳ مکان شامل: بلک باکس و سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سالن حوزه هنری استان، برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه: استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، تهران، گیلان، گلستان، سمنان، قزوین و البرز در این جشنواره حضور دارند؛ از احتمال حضور مقامات وزارتی، مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و چهره های شناخته شده هنر تئاتر در آیین اختتامیه جشنواره خبر داد. 

وی اظهار کرد: اختتامیه این جشنواره ۲۱ دی ماه امسال در ساری برگزار می شود.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

حمله به رژیم صهیونیستی نمایشی از اقتدار ایران بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی بعد از ظهر امروز در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *