آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / محرومیت زدایی و مردمداری مهم ترین رسالت مسئولان

محرومیت زدایی و مردمداری مهم ترین رسالت مسئولان

محرومیت زدایی ، مردمداری و امید آفرینی در جامعه مهم ترین رسالت مسئولان است.

به گزارش ساری فردا سردار ضیاء الدین حزنی معاون هماهنگ کننده و محرومیت زدایی سپاه پاسداران در آئین تجلیل از جهادگران عرصه محرومیت زدایی که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی مازندران و مدیران دستگاه های اجرایی گر وه های جهادی و اصحاب رسانه و خبرنگاران امروز در سالن اجتماعات غدیر سپاه کربلا مازندران برگزار شد گفت: محرومیت زدایی ، مردم دوستی ، مردمداری ، مردم نوازی امید بخشی در جامعه و تقویت باورهای مردم مهم ترین رسالت مسئولان در هر پست و مقامی در کشور است.

وی با اشاره به: فرمایشات رهبر معظم در گام دوم انقلاب که فقر مردم را آزار نمی دهد، آنچه موجب نارضایتی و ناراحتی مردم می شود فاصله طبقاتی و بی عدالتی در توزیع متوازن امکانات و پروژه ها در کشور است ، مهم ترین مشکلات جامعه را بیکاری ، اعتیاد ، طلاق، ناکار آمدی اقتصاد کشور و آب و خشکسالی بر شمرد.

سردار حزنی با اشاره به اینکه : خارجی ها نمی توانند مشکلات کشور ما را رفع کنند اظهار کرد: همه مسئولان و مردم باید با همدلی ، هم افزایی و وحدت و نیز مدیریت جهادی مشکلات را پشت سر بگذارند .

این مسئول گفت: مازندران جزو استان‌هایی است که متاسفانه طلاق در آن رو به افزایش است.

وی با اشاره به اینکه : دشمنان تلاش می کنند تا با ایجاد نا امیدی ، نا کار آمدی مسئولان نظام و سیاه نمایی دستاورد های دولت و نظام مردم را دلسرد کنند : بر امید بخشی ، تقویت باور مردم و فراهم کردن رضایت مردم در نظام جمهوری اسلامی که کنجینه های پنهان هستند تاکید کرد و از مسئولان خواست جهادی و بیشتر از وظایف خود تلاش کنند .

سردار حزنی : در پایان از همه ی مدیران اجرایی و مسئولان و گروه های جهادی به ویژه مازندران که نقش موثری در محر‌میت زدایی و فراهم کردن رضایت مردم که رضایت خداوند است ، تلاش می کنند قدر دانی کرد .

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران نیز در این مراسم گفت: بروکراسی اداری ( نامه نگاری اداری) که یکی از مهم ترین موانع در فعالیت های جهادی و خدمات رسانی به موقع به مردم است خوشبختانه در مازندران وجود ندارد و تنها با یک تماس تلفنی هماهنگی ها میان دستگاه های اجرایی و سازمان ها انجام می شود.
وی با اشاره به: نقش مهم رسانه ها و خبرنگاران استان در انعکاس خدمات ارائه شده مسئولان به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امید آفرینی در جامعه و مقابله با ایجاد نا امیدی و وارونه جلوه دادن دستاوردهای نظام توسط دشمنان خاطرنشان کرد: بیش از ۳ هزار پروژه(طرح) در بخش های ، عمرانی اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و آموزشی با اعتبار هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در مازندران فعال است.

سردار مسلمی اظهار کرد : ۱۹ مجتمع آبرسانی با پوشش ۱۲۸ روستا و با اعتبار ۳۳۰ میلیارد تومان با واگذاری به قرارگاه امام حسن مجتبی ( ع) در حال اجرا است .

فرمانده سپاه کربلا مازندران: از تلاش جهادی دستگاه های اجرایی که برخی در بخش میدانی و برخی نیز در بخش پشتیبانی با توجه به ظرفیت های قانونی در محرومیت زدایی و امید آفرینی نقش مهمی دارند قدر دانی کرد.

در پایان این مراسم: از همه‌ی جهادگران عرصه محرومیت زدایی قدر دانی شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده


درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *