آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری آئین افتتاحیه مرکز سنجش آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی و تعیین صلاحیت های حرفه ای مازندران در ساری ویژه هفته دولت

برگزاری آئین افتتاحیه مرکز سنجش آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی و تعیین صلاحیت های حرفه ای مازندران در ساری ویژه هفته دولت

مرکز سنجش آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی و تعیین صلاحیت های حرفه ای مازندران به مناسبت هفته دولت،امروز در ساری افتتاح شد.

به گزارش ساری فردا به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران ، با حضور حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، فرماندار ساری، مدیران کل دستگاه‌های شورای رفاه و… مرکز سنجش آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی و تعیین صلاحیت های حرفه ای مازندران افتتاح و بهره برداری رسید.

این مرکز در ۴ طبقه و زیربنای ۲ هزارو ۲۰۰ متر مربع در سالنی دارای ١٣ کارگاه سنجش تعیین صلاحیت حرفه ای بوده که توانایی ارزیابی مهارت بیش از ١٠٠ حرفه را دارد .

این مرکز که با هدف سنجش و تعیین صلاحیت حرفه ای، از متقاضیان دریافت گواهینامه های فنی و حرفه ای ایجاد شده با اعتبار حدود ١٠٠ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور به استان تامین و تجهیز شده است.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *