خانه / اخبار ساری / ۲ انتصاب جدید در استانداری مازندران 

۲ انتصاب جدید در استانداری مازندران 

عبدالرضا  دادبود به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور  عمرانی استانداری مازندران  و اشکان شوهانی نیز به عنوان مشاور و دستیار ویژه استاندار مازندران  منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، پس از اینکه ، احمد توکلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری جهت فعالیت در ستاد یکی از کاندیداهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری استعفا داد، استاندار مازندران با قدردانی  از خدمات شایسته‌ ایشان از مدیر کل حوزه استاندار خواست، از وجود توکلی برابر با خواست ایشان استفاده شود.

همچنین دکتر عبدالرضا دادبود به عنوان  سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران منصوب  شد.

عبدالرضا داد بود پیش از این مسئولیت‌های معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان شهردار گرگان و مدیر کل دفتر فنی استانداری مازندران را در کارنامه خود دارد.

اشکان شوهانی نیز  به عنوان مشاور و دستیار ویژه استاندار مازندران منصوب  شد.

یاد آور می شود شوهانی پیش از این مسئولیت های معاون اداره کل منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی کشور ، مدیریت اسناد و مدارک سازمان تامین اجتماعی کشور و نیز مشاور و دستیار ویژه  هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی کشور را در کارنامه خود دارد

انتهای پیام/

سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

اجلاسیه «مدال عشق» به یاد پهلوانان شهید و به افتخار قهرمانان

ورزشگاه ۶ هزار نفری شهید سلیمانی ماهفروجک که بعد سال‌ها بلاتکلیفی و عدم گره‌گشایی به لطف برگزاری دومین کنگره سرداران شهید استان مازندران نونوار شد، حالا میزبان اجلاسیه «مدال عشق» به یاد پهلوانان شهید و به افتخار کشتی‌گیران و قهرمانان دیار علویان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *