خانه / اخبار ساری / با مشارکت  پژوهشگر مازندرانی کتاب آخرین دستاوردها درباره غشاهای تبادل یونی در انتشارات بین المللی  الزویر به چاپ رسید. 

با مشارکت  پژوهشگر مازندرانی کتاب آخرین دستاوردها درباره غشاهای تبادل یونی در انتشارات بین المللی  الزویر به چاپ رسید. 

 کتاب آخرین دستاوردها درباره غشاهای تبادل یونی با مشارکت سید محمد ساداتی  تیله بن از پژوهشگران مازندرانی و از کارکنان شرکت تولید برق نیروگاه شهید سلیمی  نکا در انتشارات بین المللی  الزویر به چاپ رسید. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، کتاب « آخرین دستاوردها درباره غشاهای تبادل یونی » با همکاری جمعی از متخصصان و محققان علم شیمی دنیا از سوی انتشارات بین المللی الزویر به چاپ رسید.

 سیدمحمد ساداتی تیله بن از کارکنان بهره برداری آب شیرین کن نیروگاه شهیدسلیمی نکا  به عنوان مسئول و نویسنده اصلی، فصل های یک و چهار این کتاب را با همکاری کامران قاسم زاده محقق پسادکترای دانشگاه منچستر انگلیس و پروفسور باسیله پژوهشگرارشد شورای ملی تحقیقات ایتالیا (CNR) به رشته تحریر درآورد.

فصل یک کتاب با عنوان « مبانی غشاهای تبادل یونی » به تبیین کلیات مرتبط به این تکنولوژی و مفاهیم کلی و تشریح پدیده تبادل یونی در غشاها پرداخته و در فصل چهار در زمینه « استفاده از فرآیند الکترودیالیز در نمک زدایی از آب با بهره گیری از غشاهای تبادل یونی » اطلاعات جامعی از آخرین یافته های تحقیقاتی به خواننده ارائه می کند. 

 این کتاب در ۱۱ فصل از سوی انتشارات بین المللی الزویر(Elsevier) بزرگترین ارائه دهنده اطلاعات علمی، فنی و مهندسی و پزشکی و انتشاراتی برتر رتبه بندی ناشران علمی دنیا در کشور هلند به چاپ رسید.

 یادآور می شود:  این کتاب با توجه به اعتبار جایگاه علمی نویسندگان و ناشر، علاوه بر انتشار در الزویر، در تمام پایگاه های استنادی و علمی جهان نظیر Google Scholar، Scopus، ScienceDirect و Crossref نیز نمایه شد و در تمام کتابفروشی های معتبر برخط و غیر برخط در سطح جهان نظیر Amazon در دسترس علاقه مندان است.

انتهای پیام/

سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

اجلاسیه «مدال عشق» به یاد پهلوانان شهید و به افتخار قهرمانان

ورزشگاه ۶ هزار نفری شهید سلیمانی ماهفروجک که بعد سال‌ها بلاتکلیفی و عدم گره‌گشایی به لطف برگزاری دومین کنگره سرداران شهید استان مازندران نونوار شد، حالا میزبان اجلاسیه «مدال عشق» به یاد پهلوانان شهید و به افتخار کشتی‌گیران و قهرمانان دیار علویان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *