آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / گفتمان همدلی و اخلاق مداری اصل وحدت شهری در شهرستان ساری و عامل شکوفایی و پویایی/ شورای اسلامی شهر مانند پزشک شهری است.

گفتمان همدلی و اخلاق مداری اصل وحدت شهری در شهرستان ساری و عامل شکوفایی و پویایی/ شورای اسلامی شهر مانند پزشک شهری است.

اصلِ وحدت شهری در بسترِ گفتمان همدلی و اخلاق مداری، عامل شکوفایی و پویایی شهر ساری است و شورای اسلامی شهر به مثابه پزشک جامعه شهریست که باید غده های ناکارآمدی در شهر را جراحی کنند.

به گزارش ساری فردا.، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت فرماندار ساری : در نشست با اعضای شورا اسلامی شهر ساری و سرپرست جدید شهرداری با قدر دانی از حضور حماسی مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان ساری در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، تسلیت بمناسبت ایام شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) و تبریک پیشاپیش بعثت پیامبر(ص) گفت: اصلِ وحدت شهری در بسترِ گفتمان همدلی و اخلاق مداری، عامل شکوفایی و پویایی شهر ساری است.

وی با بیان اینکه: تفکرِ بسیجی، روحیه و منش جهادی و عمل انقلابی راهگشای حل مشکلات در جامعه شهری است گفت: همه باید با تاسی از سیره شهدا و امام شهدا(ره)، اطاعت از فرامین رهبری معظم(حفظه الله تعالی) و بهره گیری از تفکرِ مدیریت جهادیِ در میدان، صادقانه و شبانه روزی در جهت عمران، آبادی و رفاه مردم تلاش و کوشش کنیم.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه: شورای اسلامی شهر به مثابه پزشک جامعه شهریست که باید غده های ناکارآمدی در شهر را جراحی کنند افزود: تعامل و همراهی شورای اسلامی شهر و شهرداری در کنار توجه به حفظ کرامت انسانی نوید ایجاد انگیزه، امید آفرینی، نشاط اجتماعی و آینده تماشایی شهر ساری را خواهد داد.

نوبخت : با قدر دانی از زحمات و عملکرد احمدی فولادی در مدت تصدی پست سرپرست شهردار ساری و تبریک به قبادی بعنوان سرپرست جدید شهرداری ساری گفت: آنچه که برای ما حائز اهمیت است، اولویت بندی و برنامه ریزی دقیق پروژه های شهری، تلاش بی شائبه و شبانه روزی در جهت آسایش همه جانبه مردم، تبعیت بی چون و چرا از ولایت و رهبری معظم(حفظه الله تعالی) و همگرایی، همدلی و همشنوی اعضای شورای اسلامی و مجموعه شهرداری با حوزه های امنیتی، قضایی، نظارتی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دستگاه های اجرایی، فرهیختگان و نخبگان در جهت تغییر، تحول، امید آفرینی و آبادانی به نفع مردم شهر ساری است.

یادآور می شود: این نشست با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ساری و سرپرست جدید شهرداری ، کاظم نژاد معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ساری، شعبانی رییس شورای اسلامی شهر ساری، قبادی سرپرست شهرداری ساری، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر ساری و معاونین شهردار ساری برگزار شد. ‎ ‎

انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *