آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / کشف بیش از ۳ هزار تن روغن احتکار شده در مازندران

کشف بیش از ۳ هزار تن روغن احتکار شده در مازندران

سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه کربلا مازندران توانستند ۳هزار و ۵۰۰ تن روغن خام خوراکی احتکار شده را در یک انبار بزرگ در شهرستان بهشهر کشف کنند.

به گزارش ساری فردا، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت:سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه کربلا مازندران به فضل الهی و اشراف اطلاعاتی و رصد دقیق توانستند ۳هزار و ۵۰۰ تن روغن خام خوراکی احتکار شده را در یک انبار بزرگ در شهرستان بهشهر کشف کنند.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته، برای متخلفان شرکت پیشرو صنعت، با تائید تعزیرات استان پرونده سازی شده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سردار مسلمی با بیان اینکه : این شرکت تولیدی، حدود ۱ سال است که روغن خام مصرفی حدود ۲ ماه جمعیت کل استان را در انبار خود احتکار کرده است افزود: بعد از پلمپ انبار، روغن های احتکار شده تحویل اداره کل صمت استان شد تا بر اساس نیاز بازار و بر اساس نظر ستاد تنظیم بازار در بازار توزیع شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران اظهار کرد: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و تسهیل اجرای برنامه‌های اقتصادی دولت، سپاه کربلا موفق به کشف این انبار بزرگ احتکاری شد.

وی با اشاره به اینکه: عده ای سودجو، نان خود را در برهم زدن امنیت روانی مردم واختلال در بازار می بینند گفت: با توجه به تاکیدات رهبرمعظم انقلاب ، کارهای اقتصادی دولت مهم است و همه کمک کنند تا برنامه های اقتصادی به نتیجه برسد، سپاه هم با همه ی قوا به کمک دولت آمده تا دست تعرض عده ای سودجو و محتکران را از بازار قطع کند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *