آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / کاهش ۴۳ درصدی فوت ناشی از تصادفات رانندگی در مازندران

کاهش ۴۳ درصدی فوت ناشی از تصادفات رانندگی در مازندران

فوتی ناشی از تصادفات رانندگی فروردین ماه امسال ۴۳ درصد در مازندران کاهش یافت.

به گزارش ساری فردا دکتر علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت : ۳۰ نفر فروردین امسال در اثر تصادفات رانندگی در مازندران جان خود را از دست دادند که خوشبختانه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۳ درصد کاهش یافت.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۲۲ نفر مرد و بقیه زن بودند افزود : ۲۰ نفر در تصادفات برون شهری و راه روستایی و ۱۰ نفر نیز در محور درون شهری فروردین ماه امسال در اثر تصادفات رانندگی جان باختند .
دکتر عباسی اظهار کرد: شهرستان های نور ، عباس آباد ، بابل و بابلسر هر کدام با ۴ مورد فوتی بیشترین و در شهرستان های تنکابن ، جویبار ، چالوس ، سوادکوه ، قائمشهر ، گلوگاه هر کدام با یک مورد کمترین فوتی گزارش شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: متاسفانه تعداد مصدومان تصادفات رانندگی در فروردین ماه امسال ۵ درصد افزایش یافت .

وی با بیان اینکه ۳۳ نفر در فروردین ماه امسال در تصادفات رانندگی استان مصدوم شدند افزود : این تعداد مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی ، متاسفانه در مقایسه با سال قبل ۵ درصد افزایش یافت.

این مقام اجرایی استان اظهار کرد : دستگاه های اجرایی استان می توانند در امر فرهنگ سازی و اطلاع رسانی با استفاده از آمارهای پزشکی قانونی و با برنامه ریزی پیشگیرانه و افزایش آگاهی عمومی مردم می توانند در راستای کاهش آمار کشته ها و مصدومین در حوادث رانندگی موثر باشند .
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *