آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / چیدن سفره هفت سین ۱۴۰۲ در هفت تپه/ حول حالنا الی احسن الحال زائران سرزمین نور

چیدن سفره هفت سین ۱۴۰۲ در هفت تپه/ حول حالنا الی احسن الحال زائران سرزمین نور

زائران راهیان نور مازندران پس از ۲ سال دلتنگی سفره هفت سین سال ۱۴۰۲ را در یادمان شهدای هفت تپه در کنار شهدای والا مقام در سرزمین نور و کربلا ایران می چینند .

به گزارش ساری فردا، سرهنگ محمد عباسپور ، مسئول راهیان نور مازندران که امسال زائر شهدا در سرزمین نور و کربلا ایران هستند. در گفت و گو با خبرنگار ما: درباره تحویل سال نو ۱۴۰۲ زائران راهیان نور مازندران با اشاره به اینکه : زائران راهیان نور مازندران پس از ۲ سال که همه گیری کرونا کاهش یافته است و اعزام زائران راهیان نور امسال انجام شد اظهار کرد : زائران سرزمین نور امسال هفت سین خود را در یادمان هفت تپه و کنار شهدای والا مقام کشور به ویژه مازندران می چینند تا پس از ۲ سال دلتنگی حالشان خوش شود و یک سال خود را بیمه این شهدا کنند.

وی با بیان اینکه: اعزام راهیان نور مازندران از ۴ بهمن امسال آغاز شد افزود: هزار و ۷۰۰ دانش آموز دختر و هزار و ۳۰۰ دانش آموز پسر از مدارس استان و بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجوی دختر و پسر از ۹ اسفند از دانشگاه های مختلف استان به سرزمین نور مشرف شدند.
عباسپور گفت: پیش بینی می شود بیش از ۱۰ هزار زائر از محلات استان در اقشار مختلف به راهیان نور اعزام و به سرزمین نور کربلا ایران مشرف شوند.

این مسئول اظهار کرد: با توجه به اغتشاشات اخیر تصور می کردیم، استقبال مردم به ویژه نوجوانان و جوانان نسبت به حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب راهیان نور کمتر باشد اما خوشبختانه خانواده ها و خود دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم استقبال خوبی حتی نسبت به سال های قبل همه گیری کرونا داشتند که نشان این است ، مردم آرمان های شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی را هیچ وقت فراموش نمی کنند و پشتیبان نظام و رهبری هستند.
مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه کربلا راهیان نور مازندران : با قدر دانی از سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران و سرهنگ عسگر مجیدی رئیس ستاد راهیان نور مازندران و کمیته های مختلفی که برای اجرای برنامه راهیان نور امسال تلاش می کنند تا خدمات مطلوب تر، به زائران شهدا ارائه دهند. گفت : کمیته رسانه، بهداش و درمان. نقلیه به ویژه کمیته فرهنگی با اجرای برنامه های متنوع برای زائران در اردوگاه شهید محمد بلباسی شهرستان خرمشهر و شهید حسن جعفر زاده دزفول و به ویژه‌ در یادمان شهدای هفت تپه و … نقش مهمی در راهیان نور امسال دارند.

وی در پایان یادآور شد : برگزاری مراسم تحول سال نو ۱۴۰۲ زائران راهیان نور مازندران با حضور سردار میرشکار از فرماندهان ارشد لشگر ویژه ۲۵ کربلا دفاع مقدس و نیز مداحی ذاکر اهل بیت ، حاج صادق آهنگران از چهره های ماندگار دفاع مقدس و فرماندهان و زائران مازندرانی ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه اول فروردین در یادمان شهدای هفت تپه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *