خانه / اخبار ساری / پیگیری و بازدید مسئولان استانی و شهرستانی از نیروگاه زباله سوز مرکز استان (ساری)

پیگیری و بازدید مسئولان استانی و شهرستانی از نیروگاه زباله سوز مرکز استان (ساری)

حسین شاه پری مسئول پیگیری های ویژه مصوبات سفر ریاست جمهور در استانداری مازندران، رضا کاظم نژاد مدیر اداره برنامه ریزی فرمانداری مرکز استان و علیرضا سعیدی معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری ساری امروز از نیروگاه زباله سوز ساری مرکز استان بازدید کردند.

به گزارش ساری فردا: حسین شاه پری مسئول پیگیری های ویژه مصوبات سفر ریاست جمهوری که از سوی استاندار مازندران مامور شد تا از نزدیک در روند عملیات اجرایی این طرح قرار گیرد در حاشیه این بازدید از تلاش های شبانه روزی شهرداری ساری برای سرعت بخشیدن به اجرای این طرح زیست محیطی قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه : رییس جمهور در سفر استانی به مازندران در بازدید از نیروگاه‌ زباله‌سوز ساری دستور راه‌اندازی این طرح زیست محیطی را تا پایان شهربور داد، گفت : روند رو به رشد تکمیل ابنیه این نیروگاه در بازه زمانی سفر ریاست جمهور تاکنون نشان توجه ویژه شهرداری ساری به اهمیت این مجموعه نیروگاهی بوده است.

علیرضا سعیدی معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری ساری : نیز در این بازدید به همت و اراده مضاعف نسبت به تکمیل نیروگاه زباله سوز از سوی شهرداری اشاره کرد و گفت: نیروگاه زباله سوز ساری که کار ساخت آن طی دو ماه اخیر سرعت چشمگیری به خود گرفته در حال حاضر ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی در بخش ابنیه دارد و ۸۷ درصد تجهیزات آن هم خریداری و برای نصب در محل حاضر است.

وی افزود: ۷۵ میلیارد تومان در قالب سفر دولت به این طرح زباله سوز اختصاص داده شد که پیش بینی می‌شود این طرح تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری برسد .

سعیدی : از تلاش های بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران که در پیشرفت ساخت این نیروگاه زباله سوز نقش داشتند قدردانی کرد.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

جلسه هماهنگی پروژه اف  تی تی ایکس استان مازندران با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، جلسه هماهنگی پروژه اف تی تی ایکس استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *