خانه / اخبار ساری / پیام مشترک نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار مازندران به مناسبت روز  جهانی قدس

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار مازندران به مناسبت روز  جهانی قدس

آیت ا…محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران  و حسینی پور  استاندار مازندران به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترک صادر کردند.

به گزارش ساری فردا،  آیت ا…. محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و سید محمود حسینی پور   استاندار مازندران  به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترک صادر کردند. 

متن این  پیام:

بسم الله الرحمن الرحیم 

قدس شریف؛ امروز به میعادگاه همه مسلمانان و حتی آزادیخواهان جهان تبدیل شده است؛ تا با ستمکاران و مظاهر ظلم و بی‌عدالتی جهان؛ پنجه در پنجه افکنند. 

آمریکای جهانخوار و ایادی زبون و بی‌هویت این نظام استکباری خاصه اسرائیل غاصب که چندین دهه با انواع و اقسام برخوردهای غیرانسانی و ددمنشانه؛ ملت مظلوم فلسطین را تحت بدترین ظلم ها قرار دادند و این ملت مسلمان را در خانه خود و در بیدادگاه‌های دهشت‌بار خویش به شهادت رسانده‌اند، در ماه‌های اخیر با اقدامی جنایتکارانه و با بهره‌گیری از سلاح‌های کشتار جمعی یکی از خونبارترین صحنه های قتل عام انسانی را در غزه به بار آورده است. 

این رژیم غاصب و مجعول که تعادل خود را در پی فشارهای مجاهدان جبهه حق و مردم آزادیخواه جهان از دست داده است، اخیرا در اقدامی مغایر با عُرف جهانی، دفتر کنسولگری جمهوری اسلامی را در کشور سوریه هدف قرار داده است و چند تن از عزیزان ما را در این دفتر به شهادت رسانده است که این اقدام از سوی اغلب کشورها محکوم شده و همانطور که مقام معظم رهبری در پیامشان فرموده‌اند: “آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد، به حول و قوه‌ی الهی.” 

روز جهانی قدس روز مقابله همه ملت‌های آزادیخواه با ابرقدرت‌ها و در راس آن رژیم کودک‌کش و جنایتکار اسرائیل و صهیونیست های غاصب است.  

اینجانبان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت شریف ایران و محکومیت این ترور بزدلانه، از ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم ولایتمدار مازندران؛ دیار علویان دعوت می نمائیم تا با حضور یکپارچه و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس در صفوفی مستحکم و حماسی، بار دیگر؛ خروش قهرآمیز و دشمن کوب خود بر علیه استکبار جهانی و رژیم اسرائیل غاصب را به عظیم ‌ترین شکل به نمایش بگذارند. 

محمدباقر محمدی لائینی / نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری 

سیدمحمود حسینی پور / استاندار مازندرانر کردند.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *