آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت روز خبرنگار

بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

به گزارش ساری فردا، در این پیام آمده است:

ایام سوگواری حضرت سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) پیام آور استقامت و شجاعت و حقانیت را تسلیت عرض می نمایم.

امسال محرم حسینی در استان مازندران با تشییع مدافعان حرمی که سالها پیکر مطهرشان در سرزمین خان طومان بر جای مانده بود دوچندان معطر شد .

در این راستا تلاش چشمگیر و موثر اصحاب رسانه در تبیین و گسترش فرهنگ ناب حسینی و حماسه اصحاب حسین (ع) در خان طومان قابل تقدیر و تکریم بود .
اینک در عصر روز عاشورا که با روز خبرنگار مصادف شده است هم از تلاش ارزشمند خبرنگاران ساعی ، پرتلاش و دلسوز استان مازندران در به تصویر کشیدن رخدادها و اتفاقات در هر روز از سال خصوصا در بازتاب حماسه حسینی و همچنین حماسه شهدای حسینی خان طومان ، خالصانه تشکر میکنم و هم عاشورای حسینی و روز خبرنگار را گرامی می دارم .
بر این باور هستم که این حماسه ها با سعی مشکور خبرنگاران پرتلاش استان مازندران ، مانا تر از همیشه در صفحه تاریخ این استان خواهد بود .
از زحمات ارزشمند خبرنگاران عزیز تقدیر و تشکر دارم و صحت و سلامت برای همه همکاران عزیز و پرتلاشم در رسانه ها را آرزومندم.
امیدوارم با تعامل ، همدلی و همبستگی هرچه بیشتر و حمایت از همدیگر در جهت نیل به اهداف عالیه استان و جلوه گری کارهای شایسته و حتی نقدهای دلسوزانه بایسته، استان مازندران به جایگاه حقیقی و حقوقی خود برسد و این امر قطعاً با همت و تلاش و پشتکار خبرنگاران عزیز میسر خواهد شد .

حسین جوادی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

محفل انس با قرآن ویژه جامعه‌ی ورزش و جوانان مرکزاستان برگزار شد

محفل نورانی و معنوی انس با قرآن همراه با ضیافت افطار ویژه جامعه ورزش و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *