آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / پیام سپاه کربلا به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار:

پیام سپاه کربلا به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار:

بسم الله الرحمن الرحیم
《اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ》

تقارن معنادار هفده مرداد ماه امسال که به یاد شهید محمود صارمی در تقویم به نام روز خبرنگار نامگذاری شده با روز عاشورای حسینی بیانگر رسالت و مسئولیت سترگ خبرنگارانی است که در رساندن پیام حق و حق طلبی و تسلیم ناپذیری و عدم سازش در مقابل کفر و ظلم، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) پیام آور حماسه عظیم کربلا را الگوی خویش قرار دادند.
بانویی که با جهاد تبیین پیام قیام سرخ حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) را به سرتاسر عالم رساندند واهداف و برنامه های شیطانی استکبار زمان را برملا ساختند.
روایت صادقانه و خالصانه، کلام فصیح و پیام واقع بینانه پیام آور کربلا و همچنین مقابله با تحریف و شایعه موجب شد تا قیام عاشورا تا ابد در تاریخ ماندگار و جاودانه بماند.

لذا ضروری است خبرنگاران و تلاشگران عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی برای حفظ و احیای ارزش های ناب اسلام محمدی، پیام عاشورا را به عنوان یک الگوی راهبردی نصب العین خود قرار داده و در راستای خنثی سازی جنگ شناختی دشمن،قلم خویش را برای ترویج و تقویت فرهنگ حسینی در جامعه به کار گیرند.

سپاه کربلا مازندران، ضمن تسلیت عاشورای حسینی و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌ الحسین(ع) و نیز بزرگداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار انقلاب ، روز خبرنگار را گرامی داشته و با قدردانی از تلاش و زحمات اصحاب رسانه استان مازندران،تاکید می کند جهاد تبیین در راه دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب ایران برای تحقق تمدن نوین اسلامی میسر نمی شود مگر آنکه خبرنگاران و اصحاب قلم به معنای واقعی کلمه روایتگران زینبی باشند و ندای حق گویی،حق طلبی و حق خواهی نظام اسلامی را به گوش جهانیان برسانند .

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *