خانه / اخبار ساری / پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پی شهادت آیت الله سلیمانی

پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پی شهادت آیت الله سلیمانی

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران؛ با صدور پیامی، شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی، عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند. ‎

متن کامل این پیام مشترک به شرح ذیل است:

       بسم الله الرحمن الرحیم

   انالله و اناالیه راجعون

خبر شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی، روحانی متعهد، متقی، فرهیخته و عالم مجاهد و انقلابی، یار دیرین امام و رهبری، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و نماینده اسبق مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان و شهرستان کاشان در اقدامی جنایتکارانه، موجب تالم، اندوه و تاثر فراوان اینجانبان گردید.

آیت الله سلیمانی در زمره روحانیون عالم و عاملی بود که برای تحصیل فضایل انسانی محضر بزرگانی چون آیت الله العظمی شیخ محمد کوهستانی و اساتید حوزه های معظم مشهد و قم را درک نمود و پس از تربیت و پرورش در مکتب اسلام ناب محمدی (ص)، همه همت خود را برای ترویج معارف الهی، نهضت حسینی (ع) و انقلاب اسلامی بکار بست تا در پایان حیات گرانسنگ خود به «وَسَقَاهُمْ رَبُّهُمْ شَرَابًا طَهُورًا» نائل گردید.

ایشان در میدان های خطیر ایثار برای انجام رسالت خویش، روحیه ای بلند و عزمی جزم داشت و در کسوت های مختلف خدمتگزاری به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی سعی وافر نمود و در مصادری که ایفای نقش کرد؛ موثر و کارآمد بود و مورد اقبال و توجه مردم قرار داشت و روحیه جهادی او در امور، از او چهره ای مجاهد و مردمی ساخته بود.

اینجانبان؛ شهادت این عالم متقی و جهادگر و وفادار به آرمان های انقلاب و مقام معظم رهبری را به جامعه معظم روحانیت کشور و استان مازندران، بویژه شهرستان های بابلسر و سوادکوه، علماء اعلام و دانشگاهیان، بیت مکرم و مردم ولایتمدار دیار علویان تسلیت می گوییم و از آستان خداوند سبحان، برای آن عالم ربانی غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

به همین مناسبت و در پی شهادت این روحانی والامقام سه روز عزای عمومی در استان اعلام می شود.

محمدباقر محمدی لائینی / نماینده ولی فقیه در استان

سیدمحمود حسینی پور / استاندار مازندران

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *