آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران ، به مناسبت تصویب ۱۴ آبان به عنوان روز مازندران در شورای عالی انقلاب فرهنگی

پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران ، به مناسبت تصویب ۱۴ آبان به عنوان روز مازندران در شورای عالی انقلاب فرهنگی

“باسمه تعالی”

مازندران، کهن دیار فرهنگ ، تاریخ ، زادگاه پهلوانان، سرزمین بزرگمردان و سرداران و شهیدان سرفرازی است که با نثار جان خویش از دین و آیین و مرزهای ایران زمین دفاع کرده اند. مازندران ، دیار اولین ها ، مدال ( نشان) استقرار نخستین حکومت علویان را نیز بر سینه دارد.

چهارده آبان؛ روز بیعت و میثاق مردم مازندران با داعی کبیر و سالروز تاسیس نخستین حکومت مستقل علویان در تبرستان که همواره دلداده اهل بیت ( علیهم السلام ) و فرزندان پیغمبر (ص) بوده اند، مردم این دیار را به سرچشمه های زلال و ناب ولایت پیوند زده است .

اینجانب تصویب ۱۴ آبان به عنوان روز مازندران در شورای عالی انقلاب فرهنگی را به مردم ولایتمدار استان مازندران ، همچنین ؛ ریاست و اعضاء محترم شورای فرهنگ عمومی استان تبریک و تهنیت عرض می کنم .

از تلاش های جناب دکتر اسماعیلی وزیر محترم و دفاع شایسته ایشان از درخواست مردم مازندران و همچنین از زحمات دکتر امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور که پی گیری های ایشان  منجر به این اتفاق مهم فرهنگی در سطح ملی شد تقدیر و تشکر می کنم.

توفیق تان روزافزون باد !

حسین جوادی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی
و دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *