آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / پیام استاندار مازندران به مناسبت ۱۶ آذر، روز دانشجو

پیام استاندار مازندران به مناسبت ۱۶ آذر، روز دانشجو

سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در پیامی با بیان این که ۱۶ آذر، روز دانشجو و دانشگاه و فریاد همیشگی نسل های بیدار در سرسرای تاریخ علم و آموزش این کشور بر علیه استکبار جهانی است، این روز بزرگ و تاریخی را به دانشگاهیان و دانشجویان استان مازندران تبریک گفت. ‎

به گزارش ساری فردا ، از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

            بسم الله الرحمن الرحیم

۱۶ آذر تنها یک اثر یا نمود تقویمی نیست که بسادگی بتوان از کنار آن گذشت یا با گرامی داشت یاد و خاطره ای صرف، ابعاد این رویداد تاریخی ماندگار را در تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی بر علیه نماد و تجلی ظلم و استکبار در جهان معاصر بیان داشت.

۱۶ آذر، روز دانشجو و دانشگاه؛ فریاد همیشگی نسل های بیدار در سرسرای تاریخ علم و آموزش این کشور و نفی هرگونه کبر و نخوت استکبارجهانی و ایادی آن بر علیه ملتی آزادیخواه و مظلوم است که در سایه عزت، شجاعت و بصیرت تاریخی خود در برابر آن ها ایستاده است و به قیمت ایثار و جانفشانی؛ چراغ حریت را پیش پای ملت های تحت ستم فروزان داشته است.

۱۶ آذر ۱۳۳۲ حرکتی است مداوم در تاریخ عزت طلبی و ستم ستیزی ملت ایران اسلامی که بیرق آن در طول نهضت حضرت امام خمینی (ره)، روند پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و تمام صحنه های مهم انقلاب حضوری نافذ و شکل دهنده داشته و امروز نیز تحت رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی ) حضور موثر آن در سنگرهای مختلف مبارزه با استکبار و استقلال طلبی، خودکفایی و توسعه کشور را می توان شاهد بود.

امروز که دشمنان ایران اسلامی به خیال خام خود و با تکیه بر همه ابزار تبلیغاتی و رسانه ای، دشمنی با انقلاب اسلامی را به جبهه ها و سنگرهای جنگ نرم منتقل کرده اند و در کنار آن با فشارهای سنگین اقتصادی و تحریم های ظالمانه و خدعه های حقیرانه برای راه اندازی خط اغتشاش و وارونه جلوه دادن حقایق سعی دارند تا بهر طریق به اهداف خویش که طی دهه ها از دست یابی به آن ناکام مانده اند، دست پیدا کنند، دانشجو با آگاهی و دانش توام با بصیرت خویش، در خط مقدم آگاهی رسانی و تبیین مسائل و مبارزه دائمی با استکبار جهانی ایستاده است و پای در مسیر شهیدان والامقام دانشگاه و سه شهید گرانقدر رویداد تاریخی ۱۶ آذر در دانشگاه تهران در حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب و اقتدار روزافزون نظام جمهوری اسلامی مجاهدت می ورزد.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهیدان دانشجو؛ روز بزرگ و تاریخی ۱۶ آذر را به همه دانشگاهیان و دانشجویان ایران اسلامی و به ویژه دانشجویان متعهد، انقلابی و آگاه استان مازندران و مراکز آموزش عالی استان تبریک می گویم و رجاء واثق دارم که ایران اسلامی در سایه توکل به ذات باریتعالی و همت جوانان غیور خود در سنگر دانشگاه، در فتح قله‌های علم، عزت و اقتدار بیش از پیش موفق و موید خواهد بود. ان شاء الله تعالی

سیدمحمود حسینی پور

انتهای پیام/

درباره‌ی ابوالفضل اکبری

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *