آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / پلمپ ۲ واحد متخلف مشاور املاک در ساری

پلمپ ۲ واحد متخلف مشاور املاک در ساری

۲ واحد متخلف مشاور املاک در زمینه تغییر کاربری زمین های کشاورزی در ساری پلمپ شد.

به گزارش ساری فردا، سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا مازندران : در نشست مشترک با سازمان جهاد کشاورزی مازندران از پلمپ ۲ واحد متخلف مشاور املاک در زمینه تفکیک و تغییر کاربری زمین های کشاورزی در ساری خبر داد و گفت: بیشترین تعامل پلیس امنیت غذایی با جهاد کشاورزی است، به دلیل اینکه بحث امنیت غذایی یک موضوع مهم و اساسی است.

وی افزود : پلیس امنیت اقتصادی در راستای شرایط جامعه تشکیل شد و در حوزه جهاد کشاورزی در امر مبارزه با قاچاق کالا اقدامات پیشگیرانه در کالاهای کشاورزی فعالیت می‌کند.
سرهنگ محمد پور خاطر نشان کرد: پیشگیری و مبارزه با چوب قاچاق، دام قاچاق و زمین‌خواری در راستای فعالیت‌های پلیس امنیت اقتصادی در بخش کشاورزی است که بیشتر در حوزه پیشگیری فعالیت می کند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا مازندران با اشاره به اینکه : مبارزه با مفاسد اقتصادی از کارهای پلیس امنیت اقتصادی در استان است، گفت: زمین‌های کشاورزی نباید تغییر کاربری پیدا کنند و تبدیل شوند و همه تلاش و امکانات ما برای حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی به کارگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه : پلیس در کنار جهاد کشاورزی است و هر زمان جهاد کشاورزی اراده کند در کنار آنها هستیم تا مشکلات استان را رفع کنیم، افزود : ۲ مشاور املاک که زمین‌های کشاورزی را تفکیک می کردند در ساری پلمپ شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *