آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن به بیش از ۲ هزار مازندرانی

پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن به بیش از ۲ هزار مازندرانی

۲ هزار و ۱۲۶ مازندرانی تسهیلات نهضت ملی مسکن را تا کنون دریافت کردند.

به گزارش ساری فردا، علی دیوسالار، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران با بیان اینکه، ۱۱۷ هزار نفر از شهروندان این استان برای خانه‌دار شدن در طرح نهضت ملی مسکن تا کنون نام‌نویسی کردند، گفت: ۲ هزار و ۱۲۶ مازندرانی تسهیلات نهضت ملی مسکن را دریافت کردند.

وی افزود : تاکنون از مجموع ثبت نام کنندگان، صلاحیت ۲۵ هزار و ۷۲۰ نفر برای انجام فرآیند اداری ساخت خانه در قالب نهضت ملی مسکن تایید شده است.

دیو سالار گفت :از مجموع این تعداد تایید شده نیز تا روز هفتم اسفند ماه امسال ۳ هزار و ۷۰۰ نفر از متقاضیان برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه: فرآیند تایید صلاحیت نام نویسی کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در استان همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: متقاضیان پس از ثبت نام اولیه و تایید ادامه انجام فرآیند قانونی، باید آورده ۴۰۰ میلیون ریالی خود را به حساب وزارت راه و شهرسازی واریز کنند.

این مسئول اظهار کرد :از تعداد نام نویسی کنندگان تاکنون ۲ هزار و ۱۲۶ نفر در استان تسهیلات نهضت ملی مسکن را دریافت کردند.

وی افزود : همچنین ۲ هزار و ۸۰۰ نفر در استان تاکنون آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را به حساب وزارت راه و شهرسازی واریز کردند.

دیو سالار : طرح نهضت ملی مسکن را فرصتی ارزشمند برای احیای بافت فرسوده بیان کرد و گفت: متقاضیان این طرح در بافت فرسوده تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی دریافت می کنند که باز پرداخت آن با نرخ سود ۹ درصد است.

وی یادآور شد :شهرداران استان با برنامه‌ریزی اصولی نسبت به احیای بافت فرسوده در قالب نهضت ملی مسکن اقدام کنند و فرمانداران هم نظارت های لازم را در این خصوص داشته باشند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *