آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / پرداخت بیش از ۳۶ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به مدد جویان مازندرانی

پرداخت بیش از ۳۶ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به مدد جویان مازندرانی

بیش از۳۶ میلیارد تومان وام قرض الحسنه از ابتدای امسال تاکنون ،به مدد جویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران پرداخت شد.

به گزارش : ساری فردا، ناصر اسکندری، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران: با اشاره به اهمیت پرداخت وام‌های قرض الحسنه به مددجویان اظهار کرد : ۳۶ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به ۴ هزار و ۱۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان از ابتدای سال تاکنون پرداخت شد.

وی : با اشاره به اینکه وام ها در بخش های اشتعال و مسکن ،درمان ،فرهنگی و تسهیلات حمایتی پرداخت شد ،افزود: این تسهیلات با هدف توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت پرداخت می شود.
اسکندری گفت: ۳ هزارو ۷۰۰ نفر از نیازمندان نیز در نوبت، دریافت وام قرض الحسنه قرار دارند.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران : با بیان اینکه ، محوریت فعالیت های این صندوق قرض الحسنه در حوزه توانمندسازی است، خاطرنشان کرد: بیشتر وام هایی که پرداخت می شود در حوزه اشتغال وحمایتی است.

وی: با اشاره به اینکه، وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان هیچ کارمزدی ندارد و وام های بیش از این مبلغ، تنها ۳ درصد کارمزد برای یک مرحله دارد ، افزود : صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت متصل به شبکه شتاب است و خیران می‌توانند در این صندوق سپرده گذاری کرده و از محل وجوهات اداره شده‌ خود، نیازمندان را برای دریافت وام قرض‌الحسنه معرفی کنند.

اسکندری خاطر نشان کرد : این صندوق دارای دو نوع حساب، حساب قرض الحسنه عادی و حساب وجوه اداره شده است.

این مسئول : با تاکید براینکه، همه ی سرمایه گذاری‌ها در این صندوق، برای رفع مشکلات نیازمندان است، گفت: در حساب وجوه اداره شده، با سپرده گذاری خیران در این حساب، می‌توان از محل همین اعتبارات به نیازمندان وام پرداخت کرد که از ابتدای امسال تاکنون خیران بیش از یک و نیم میلیارد تومان در این حساب، سرمایه گذاری کردند و از همین محل به نیازمندان وام پرداخت می شود.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *