آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / پایان چشم انتظاری های آبی اهالی رودبارکلا ساری

پایان چشم انتظاری های آبی اهالی رودبارکلا ساری

باز سازی شبکه فرسوده‌ آب روستای رودبارکلا از بخش کلیجانرستاق شهر ستان ساری به همت بسیج سازندگی سپاه این شهرستان خیران و اهالی این روستا به بهره برداری رسید .

به گزارش ساری فردا، سرهنگ ابراهیم شریفی فرمانده سپاه شهرستان ساری در حاشیه مراسم بهره بر داری از شبکه جدید آب رسانی به روستای دوردست رودبارکلا بخش کلیجانرستاق شهرستان ساری گفت :
به دلیل فرسودگی شبکه لوله کشی آب ، اهالی این روستا دچار مشکل آب آشامیدنی بودند که به همت جهاد سازندگی سپاه شهرستان ساری ،خیران و اهالی این روستا خوشبختانه این مشکل امروز رفع شد.

وی افزود : در این طرح آبرسانی ، هزار و ۵۰۰ متر لوله استفاده و ۶۱ میلیون تومان برای رفع مشکل شبکه آب رسانی این روستا هزینه شد .

سرهنگ ابراهیمی خاطر نشان کرد: به همت خیران خیر اندیش شهرستان ساری و سپاه ساری ۵۰ میلیارد تومان در بخش، ساخت خانه محرومان، اهدا جهیزیه به نوعروسان و تهیه و توزیع سبد معیشتی میان خانواده های نیازمند و کم بضاعت از سال ۱۴۰۰ تا کنون هزینه شد.

با اجرای این طرح محرومیت زدایی، به طول هزار و ۵۰۰ متر که با اعتبار ۶۱۰ میلیون ریال به همت بسیج سازندگی سپاه ساری، حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) کلیجانرستاق و با احسان خیرین، و مشارکت و پای کارآمدن اهالی منطقه‌ به بهره برداری رسیده است ، نزدیک به ۸۰ خانوار روستای رودبارکلا برای همیشه از نعمت آب شرب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *