آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / ورود پیکر مطهر شهید خوشنام به مازندران / بار دیگر مازندران عطر و بوی کربلا گرفت

ورود پیکر مطهر شهید خوشنام به مازندران / بار دیگر مازندران عطر و بوی کربلا گرفت

پیکر مطهر شهید ۲۵ ساله گمنام (خوشنام) امروز وارد مازندران شد.

به گزارش ساری فردا، سردار عبدالله ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از ورود پیکر مطهر شهید گمنام ۲۵ ساله امروز به مازندران خبر داد و گفت: هم اکنون این شهید در یادواره شهدای روستای حاجی‌کلای ارزلوی شهرستان قائمشهر حضور دارد.

وی اظهار کرد : پیکر این آلاله زهرایی عصر امروز از مسیر جاده هراز وارد استان شده است.

سردار ملکی گفت: پیکر این شهید ۲۵ ساله از عملیات عاشورای ۲ در منطقه چنگوله تفحص شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران اظهار کرد: پیکر مطهر این شهید گمنام از عصر امروز تا پنجشنبه سیزدهم مرداد میهمان مردم علوی‌تبار استان مازندران است و پس از ورود پیکر این شهید گمنام، برای مراسم وداع به یادواره شهدای حاجی‌کلای ارزلوی قائمشهر منتقل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پیکر مطهر شهید گمنام پس از یادواره قائمشهر به شهرستان جویبار بخش گیلخواران منتقل و مراسم وداع با حضور مردم بیش از ۱۰ روستا برگزار خواهد شد.

سردار ملکی با بیان اینکه: مردم سوادکوه شمالی شامگاه سه‌شنبه با پیکر مطهر این شهید گمنام وداع خواهند کرد، بیان کرد : حضور شهید گمنام در مراسم اختتامیه آموزش پادگان شهید ادیبی، دانشگاه آزاد و گلستان شهدای چالوس در روز چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۸ عصر از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.
این مسئول با بیان اینکه: شبی با شهید یکی از برنامه‌های ستاد برگزاری مراسم شهید گمنام استان است که ساعت ۲۲ روز چهارشنبه در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) شهرستان قائمشهر برگزار می‌شود.

سردار ملکی : مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در شهرستان سوادکوه مرکزی را در روز پنجشنبه سیزدهم مرداد ساعت ۱۵ و در شهر پل سفید و روستاهای منتهی به اردوگاه کشوری شهدای خرماکلا و تدفین در این مکان را از برنامه‌های ستاد برگزاری مراسم این شهید گمنام بیان کرد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *