آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / واگذاری ۱۳۸ واحد مسکونی در ایام الله دهه مبارک فجر به مددجویان بهزیستی مازندران / ۳۹ واحد مسکونی متعلق به مدد جویان ساروی است.

واگذاری ۱۳۸ واحد مسکونی در ایام الله دهه مبارک فجر به مددجویان بهزیستی مازندران / ۳۹ واحد مسکونی متعلق به مدد جویان ساروی است.

۱۳۸ واحد مسکونی به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر به مددجویان تحت پوشش بهزیستی مازندران واگذار شد.

به گزارش ساری فردا ، آئین واگذاری تجمیعی ۱۳۸ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی مازندران با حضور سید محمود حسینی پور نوری استاندار مازندران، ثلاثی مشاور و دستیار ویژه استاندار مازندران، محمد علی نوبخت فرماندار مرکز مازندران، فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران و هادیان بخشدار کلیجان رستاق در روستای شبکلا بخش کلیجان رستاق شهرستان ساری برگزار شد. ‎

محمدعلی نوبخت فرماندار شهرستان ساری: در آیین واگذاری تجمیعی ۱۳۸ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی مازندران که ۳۹ واحد مسکونی متعلق به مددجویان ساروی است، با تبریک ولادت با سعادت امام علی(ع) و چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره)، ناجی قلب های مستضعفان عالم و تبیین گر عملی أَنَّ الْأَرضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ است.

وی : با قدر دانی از نگاه ویژه استاندار ولایی استان مازندران به محرومین و رفع مشکلات آنان گفت: نگاه دولت سیزدهم به عدالت اجتماعی توامان با حفظ کرامت و شرافت محرومین است و منشور دولت سیزدهم حمایت از اقشار محروم و مستضعف در جامعه می باشد.

فرماندار اظهار کرد: از مجموع ۱۳۸ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی مازندران، ۳۹ واحد مسکونی با اعتبار ۵ میلیارد تومان متعلق به مدد جویان بهزیستی شهرستان ساری است.

نوبخت گفت : انقلاب اسلامی یک هدیه بزرگ الهی برای ایران اسلامی و امام خمینی(ره) یک نعمت بزرگ برای امت اسلامی و مستضعفان عالم بود و ما نیز با پیروی از فرامین آن امام همام و اطاعت محض از ولایت و رهبری در مسیر خدمت گزاری صادقانه به مردم کوشا خواهیم بود.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *