آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / هنرمندان ، پزشکان روح جامعه

هنرمندان ، پزشکان روح جامعه

هنرمندان پزشکان روح جامعه هستند .

به گزارش ساری فردا،  در نشست هنرمندان و استاندار مازندران که با حضور ، سلکی معاون سیاسی و امنیتی ، و حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر استان در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد، سیدمحمود حسینی پور با اهمیت دانستن نقش هنرمندان در سلامت روح جامعه گفت : جامعه هنری می توانند نقش موثری در بالا بردن نشاط در میان مردم و مبارزه با آسیب های اجتماعی داشته باشند و در این مقطع حساس باید با احساس تکلیف ، در این زمینه پا پیش بگذارند .

وی افزود : هنر باید جوشش مردمی داشته باشد و خود بتواند درآمدزایی کند و دولت در این زمینه نقش حمایتی دارد.

حسینی پور با هشدار اینکه: فرهنگ استان در خطر آسیب های جدی است ، اظهار کرد : وظیفه شما هنرمندان در حفظ فرهنگ و آیین های اصیل بومی این استان سنگین است و نگذارید  که این فرهنگ از بین برود .

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد  : باید حصارهای محکم در برابر تهاجم فرهنگ بیگانه با تولید محصولات فاخر فرهنگی ایجاد کرد و ما نیز در این راه حامی اهالی فرهنگ و هنر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه : در سند آمایش استان ، فرهنگ و هنر نقش بسزایی خواهد داشت ، گفت : بخش های گوناگون فرهنگ و هنر برنامه های خود را در این زمینه به ما ارائه دهند .

در این نشست نمایندگان اهالی  فرهنگ و هنر استان در سخنانی نکته نظرات خود را در باره مسائل گوناگون فرهنگی و هنری بیان کردند .
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *