خانه / اخبار ساری / همکاری ۱۶ روحانی در اجرای طرح ۳۱۳

همکاری ۱۶ روحانی در اجرای طرح ۳۱۳

۱۶ روحانی در اجری طرح فرهنگی ۳۱۳ با کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران همکاری می کنند.

به گزارش:ساری فردا، میثم معافی ، معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران :با اشاره به اجرای طرح ۳۱۳ خدمات فرهنگی به خانواده های مدد جوی کمیته امداد مازندران گفت: این طرح با هدف ایجاد ارتباط مستمر و مؤثر روحانیون با خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از طریق فعالیت‌های فرهنگی در قالب تبلیغ چهره به چهره و… درصدد تحکیم بنیان خانواده و تقویت باورهای دینی و کنترل آسیب‌های اجتماعی با محوریت مساجد انجام می شود.

وی: با اشاره به اینکه اصل موضوع طرح ۳۱۳ مددکاری اسلامی است، افزود:این طرح با حضور ۱۶ روحانی در ۱۶ روستا از ۱۱ شهرستان انجام و روحانیون پیگیر مسائل و مشکلات نیازمندان بوده، مشکلات و نیاز خانواده های تحت حمایت شناسایی و برای رفع آن اقدام می کنند.

معافی خاطر نشان کرد: طرح ۳۱۳ در نهایت به ایجاد مراکز نیکوکاری با محوریت روحانیون مساجد روستا و روحانی، طرح “هجرت” که شامل، تعدادی از خواهران و برادران معتمد محلی بوده و به شناسایی و مدیریت حل مسائل خانواده محور ختم خواهد شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران اظهار کرد : طرح ۳۱۳ درشهرستان های نوشهر، آمل،سوادکوه، قائمشهر،بابلسر،محمودآباد، میاندورود، چمستان،ساری (۲)، تنکابن و جویبار بعنوان نمونه(پایلوت) کشوری اجرا می شود.
انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *